Gå til innhold

Synes du dette var litt frekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei.. har man venner over og noen har med øl og noen ikke, så gir man bort til dem som ikke har.

Har man full fest, og noen har gått tom for drikke, så tar de ofte av det de finner i kjøleskapet..

Akkurat - man GIR bort. Men nå var faktisk ikke eieren hjemme, og da er det ikke mulig å gi det bort.

Gjest lis@bet

Akkurat - man GIR bort. Men nå var faktisk ikke eieren hjemme, og da er det ikke mulig å gi det bort.

..eller det andre alternativet jeg nevnte. Fikk vel inntrykk av at "blakken" ikke var så veldig gammel. Han virket dessuten ekstremt grisk på meg, han ville visst sagt nei om hun hadde fått spurt. Og det er teit, selv om han har dårlig råd.

..eller det andre alternativet jeg nevnte. Fikk vel inntrykk av at "blakken" ikke var så veldig gammel. Han virket dessuten ekstremt grisk på meg, han ville visst sagt nei om hun hadde fått spurt. Og det er teit, selv om han har dårlig råd.

Teit?! Ekstremt grisk fordi han ikke vil gi bort ølet sitt på en fest han ikke engang var med på?! Når han ikke har råd til å kjøpe ny?

Nei, hallo! *himle*

Gjest lis@bet

Teit?! Ekstremt grisk fordi han ikke vil gi bort ølet sitt på en fest han ikke engang var med på?! Når han ikke har råd til å kjøpe ny?

Nei, hallo! *himle*

Man gir og får... er min mening. Men det er visst forskjellig oppfatning om det..

Neste gang han treffer henne, på fest eller lignende, sier han jo bare - jeg tar noen øl av deg jeg, siden du tok av meg sist. Det er slik det fungerer iblant med venner og samboeres venner. Uten at jeg har spesielt tjuvakritge venner av den grunn..

Man gir og får... er min mening. Men det er visst forskjellig oppfatning om det..

Neste gang han treffer henne, på fest eller lignende, sier han jo bare - jeg tar noen øl av deg jeg, siden du tok av meg sist. Det er slik det fungerer iblant med venner og samboeres venner. Uten at jeg har spesielt tjuvakritge venner av den grunn..

Det er slik det fungerer hos DEG. Du må da ikke ta det for gitt at det er sånn overalt. Noen tar og tar og gir aldri. Det er vel ikke sikkert han omgås denne jenta i det hele tatt?

Og hva hvis han skulle ha ølet til å kose seg med søndag kveld?

Annonse

Gjest lis@bet

Det er slik det fungerer hos DEG. Du må da ikke ta det for gitt at det er sånn overalt. Noen tar og tar og gir aldri. Det er vel ikke sikkert han omgås denne jenta i det hele tatt?

Og hva hvis han skulle ha ølet til å kose seg med søndag kveld?

Og siden du er uenig med meg må jeg kunne svare deg med dine egne ord - du kan ikke ta det for gitt at det er som hos deg overalt heller..

Han spurte "synes du dette var litt frekt?" Du svarte ja, jeg svarte nei. Du kan ikke bli sint på meg for det... Vi har ulik mening herregud.

Og siden du er uenig med meg må jeg kunne svare deg med dine egne ord - du kan ikke ta det for gitt at det er som hos deg overalt heller..

Han spurte "synes du dette var litt frekt?" Du svarte ja, jeg svarte nei. Du kan ikke bli sint på meg for det... Vi har ulik mening herregud.

Eh, han gav da tydelig uttrykk for at han ikke likte det som hadde skjedd - hvordan kan du da tro at han er vant til ditt system?

Det er vanlig folkeskikk å spørre før man tar noe.

Gjest lis@bet

Eh, han gav da tydelig uttrykk for at han ikke likte det som hadde skjedd - hvordan kan du da tro at han er vant til ditt system?

Det er vanlig folkeskikk å spørre før man tar noe.

Kanskje hun er det, vettu. Er det vanskelig for deg at jeg mener noe annet enn deg..?

Veldig lei for det ass. Men hva mener _du_ han skal gjøre da? Nytter ikke syte over oppdrukket øl.

Spørsmålet han stilte var jo om det var frekt - og der var vi uenige.

Jeg mener han burde sendt en melding til kleptodama der han badhenne stikke innom med ny øl.

Nå forutsetter jeg at han virkelig har dårlig råd. Men frekt var det uansett.

Gjest lis@bet

Spørsmålet han stilte var jo om det var frekt - og der var vi uenige.

Jeg mener han burde sendt en melding til kleptodama der han badhenne stikke innom med ny øl.

Nå forutsetter jeg at han virkelig har dårlig råd. Men frekt var det uansett.

Poenget er - uansett om han får "bekreftelse" her på DOL på at det var frekt eller ikke, så er det ikke stort annet han kan gjøre enn å sitte der og surmule. Skjønner ikke hvorfor han spør engang, det er helt tydelig hva han selv mener, og da så.

Skjedd er skjedd.. Livet går videre uten 4 flasker øl. Og å be henne komme tilbake med øl er bare altfor barnslig. Mener _jeg_.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...