Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage gele med fruktterninger oppi. Jeg husker det var en frukt som ikke måtte blandes i denne, hvilken? Den gjør at geleen ikke blir stiv. Har du link til oppskrift, er det også fint.

Skrevet

Skal ikke banne på det, men mener det er kiwi og ananas som er de to man ikke kan putte i gele.

Skrevet

Skal ikke banne på det, men mener det er kiwi og ananas som er de to man ikke kan putte i gele.

Jeg banner på det!

Skrevet

Kiwi og ananas.

Man kan faktisk lage gelé av disse fruktene hvis man har litt (rød) chili i.

Skrevet

Man kan faktisk lage gelé av disse fruktene hvis man har litt (rød) chili i.

Fersk eller tørket (pulver)? Ca. hvor mye til en halv liter?

Skrevet

Fersk eller tørket (pulver)? Ca. hvor mye til en halv liter?

Må være fersk, nå husker jeg ikke akkurat målene, men du trenger ikke særlig mye. Til 1/2 liter gelé, ca 1/4 chili, uten frø.

Skrevet

Må være fersk, nå husker jeg ikke akkurat målene, men du trenger ikke særlig mye. Til 1/2 liter gelé, ca 1/4 chili, uten frø.

*notert*

Takk og takk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...