Gjest tom for ideer Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Har bursdag snart, og har veldig lyst til å finne på noe aktivt for den dagen. Jeg er voksen og feirer ikke alltid dagen, men i år er det "rundt tall" så jeg har lyst til å gjøre noe ut av den. Hadde egentlig tenkt å ta med en gjeng på bowling, men hallen her har ikke åpent på søndager (som dagen min er på). Noe annet jeg kan finne på? 0 Siter
Gjest tom for ideer Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Har ikke så god råd, så det må ikke være for dyrt heller. 0 Siter
Gjest glad gjest Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Har ikke så god råd, så det må ikke være for dyrt heller. En venninne av meg tok med seg hele selskapet ut i skogen. Hun ga beskjed om at alle måtte ha gode varme klær og vintersko. I skogen hadde hun på forhånd gjemt grillmat og øl pluss annet snacks. Det ble en veldig spesiell og ikke minst koselig feiring. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Go kart! ; ) Eller hva med en tur med kanefart eller andre vinterleker? Iskrokket! Er kjempemorro.. Alle tar med skøyter, og du kjøper inn krokketen.. Ha med masse varm drikke. Så spiser dere og drikker hos deg før eller etter skøytene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.