Gå til innhold

Ideer til bursdagsfeiring?

Anbefalte innlegg

Gjest tom for ideer

Har bursdag snart, og har veldig lyst til å finne på noe aktivt for den dagen. Jeg er voksen og feirer ikke alltid dagen, men i år er det "rundt tall" så jeg har lyst til å gjøre noe ut av den. Hadde egentlig tenkt å ta med en gjeng på bowling, men hallen her har ikke åpent på søndager (som dagen min er på). Noe annet jeg kan finne på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132304-ideer-til-bursdagsfeiring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glad gjest

Har ikke så god råd, så det må ikke være for dyrt heller.

En venninne av meg tok med seg hele selskapet ut i skogen. Hun ga beskjed om at alle måtte ha gode varme klær og vintersko. I skogen hadde hun på forhånd gjemt grillmat og øl pluss annet snacks. Det ble en veldig spesiell og ikke minst koselig feiring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...