Gå til innhold

Røykesluttkurs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest røykeslutteren

Hvis jeg var deg hadde jeg kjøpt boken til Allen Carr - Endelig røykfri!!!

Har selv røyket i 12 år og sluttet nå på fredag.. Ikke det at det er så lenge siden, men trodde jo ikke jeg kunne slutte i tre timer engang :)

Har gått kjempe fint, og han motiverer deg til det ytterste.. Høres ut som du er litt motivert fra før oxo, det hjelper på!

Boken er på 2. plass på boklisten/toppen og koster 198,- kr

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132310-r%C3%B8ykesluttkurs/#findComment-814190
Del på andre sider

Gjest pjaltur

Har selv røyket i 12 år og sluttet nå på fredag.. Ikke det at det er så lenge siden, men trodde jo ikke jeg kunne slutte i tre timer engang :)

Har gått kjempe fint, og han motiverer deg til det ytterste.. Høres ut som du er litt motivert fra før oxo, det hjelper på!

Tusen takk for tipset. Det høres jo bra ut da det vel er de første dagene som er verst? Sluttet du tvert eller har du hatt en nedtrappning? Hva har vært værst og hva er vært enklest?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132310-r%C3%B8ykesluttkurs/#findComment-814199
Del på andre sider

Hei!

Jeg syntes denne boka hørtes helt teit ut, og kunne ikke forstå hvordan en bok skulle hjelpe meg til å slutte. Men jeg tenkte at det skader vel ikke, så jeg lånte den på torsdag, leste ferdig til fredag, og røykte min siste sigarett på fredag, mens jeg hadde storslagent rituale der jeg klippet opp resten av sigarettene i pakka, og kastet i søpla.. :o)

Føler meg VELDIG flink, og har ingen problemer foreløpig, etter snart tre døgn uten røyk. Har røykt i 12 -13 år.

Fri fra monsteret.... :o))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132310-r%C3%B8ykesluttkurs/#findComment-814670
Del på andre sider

Tusen takk for tipset. Det høres jo bra ut da det vel er de første dagene som er verst? Sluttet du tvert eller har du hatt en nedtrappning? Hva har vært værst og hva er vært enklest?

Jeg svarer her også, jeg. Allen Carr anbefaler deg å lese ferdig boken før du slutter, så kan du bruke så lang tid på boken som du føler at du behøver. Boken er ikke revolusjonerende på noen måter, den forteller deg ingenting du ikke vet fra før. Cluet er vel stort sett at alle poenger blir repertert til det kjedsommelige, så det trenger inn til slutt, enten du vil eller ei. Du skal ikke trappe ned, men slutte tvert når boken er ferdiglest, og det uten abstinenser (eller i allefall så svake abstinenser at du ikke merker dem nevneverdig).

Jeg sluttet på fredag, og har ikke hatt problemer overhodet.

Men du må stille med åpent sinn, og ikke legge fra deg boken, selv om det som står der, er irriterende "enkelt", åpenbart og til tider ganske teit.

Jeg lånte boken på biblioteket, og tenkte som så at det ikke skader å prøve. Det gjorde det heller ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132310-r%C3%B8ykesluttkurs/#findComment-814678
Del på andre sider

Annonse

Gjest røykeslutteren

Hei!

Jeg syntes denne boka hørtes helt teit ut, og kunne ikke forstå hvordan en bok skulle hjelpe meg til å slutte. Men jeg tenkte at det skader vel ikke, så jeg lånte den på torsdag, leste ferdig til fredag, og røykte min siste sigarett på fredag, mens jeg hadde storslagent rituale der jeg klippet opp resten av sigarettene i pakka, og kastet i søpla.. :o)

Føler meg VELDIG flink, og har ingen problemer foreløpig, etter snart tre døgn uten røyk. Har røykt i 12 -13 år.

Fri fra monsteret.... :o))

hehe... Fri fra det lille monsteret i magen som skal ha mat!!?!? Jeg gjorde det samme som deg.. Laget slike winner Tip, og trakk tobakken ned i do!! Fysj og Fæsj...

Du er flink!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132310-r%C3%B8ykesluttkurs/#findComment-815057
Del på andre sider

Gjest røykeslutteren

Hei igjen!!

Jeg sluttet to minutter etter jeg var ferdig med å lese boken.. Og jeg kunne ikke bli fort nok ferdig med den, og løp direkte inn på toaletten for å kvitte meg med siste rest av tobakken min!!

Det har gått veldig mye bedre enn forventet, men litt sug innimellom :) Kan jo ikke forvente det helt smertefritt heller!! Men værst i dag synes jeg... Og det er den tredje absolutt røykfrie dagen min! Men jeg gir ikke opp og har bestemt meg for å aldri tenne en røyk igjen. Og det mener jeg!

Det rare er vanene dine, når du vanligvis tar deg en røyk! Du tenker som før og har tenkt til å ta den..... Bare et øyeblikk så klart, til du oppfatter hva du holder på med! Gammel vane vond å vende.. Illusjoner, rett og slett! Mange syke bilder i hodet..

Og ja, jeg tror det er de første dagene som er værst, desidert.....

Go For It!!!! Det synes jeg..

Mvh:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132310-r%C3%B8ykesluttkurs/#findComment-815067
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...