Gå til innhold

på bryllupsfesten...

Anbefalte innlegg

Gjest usikker kommende brud

Kjæresten og eg skal gifte oss om 4 mnd. Hvordan har dere erfart festen etter middagen og burdevalsen?

Brudgommen er den den typen som liker å sitte og prate på fest, og ingen danseløve. Kompisene hans er ganske like.

Eg er glad i å danse, og har ikke akkurat de lange samtalene når bassen pumper og man har en drink i hånden..

Hvis det var live musikk: Var det ingen musikk når

musikeren(e) hadde pause, eller hadde dere musikk fra anlegg innimellom?

Han ønsker stillhet når musikeren har pause, mens eg selvsagt ser på dette som skikkelig festbrems...

Har dere noen ganger vært på bryllup hvor de har karaoke? Hvordan tror dere gjestene reagerer hvis vi har karaoke SEINT på kvelden i 1/2-1t?

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132324-p%C3%A5-bryllupsfesten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde ikke levende musikk, men en DJ og veldig variert utvalg av låter, sånn at både de unge og de eldre hadde grunn til å komme seg på dansegulvet. Vi så spesielt at en del gamle 80-talls-hits var skikkelige gulvfyllere.

Har vært i bryllup med karaoke en gang (norsk-vietnamesisk), og det var vanvittig morsomt! Jada, det har et visst harrystempel, men det får ikke hjelpe - det skaper kjempestemning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...