Gå til innhold

Urk, hva er galt med ørene mine?

Anbefalte innlegg

Mandag ble jeg syk og sylte-forkjølet før jeg skulle ta fly.

Med smertestillende og noen tonn nesespray kom jeg meg gjennom flyturen, men er nå lei av tyggis for all fremtid.

Mistet omtrent helt hørselen på ene øret, men det kom tilbake dagen etter.

Nå har det snart gått en uke. Forkjølelsen er bedre, har ikke feber lengre.

Men hver gang jeg snyter meg - om enn aldri så forsiktig - smeller det i ene øret og det føles "oppblåst". Ekkelt. Det var dette som var mest tett etter flyturen.

Slik har det vært i flere dager nå.

Ekkelt.

Hvorfor er det på detta viset?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132329-urk-hva-er-galt-med-%C3%B8rene-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ta noen uker før alt er i orden etter en forkjølelse.

Hadde samme smell i ørene når jeg pusset nesa lenge etter sist jeg var forkjølet, og jeg hadde ikke flydd engang.

Merkelige var at det ble slik først da jeg begynte å bli bra :)

Annonse

Merkelige var at det ble slik først da jeg begynte å bli bra :)

Det høres helt normalt ut. Var iallefall sånn med meg og. Det var liksom når jeg følte meg frisk ellers at det begynte å smelle i ørene. Før det hadde det vært tett i ørene hele tida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...