tiliti Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Mandag ble jeg syk og sylte-forkjølet før jeg skulle ta fly. Med smertestillende og noen tonn nesespray kom jeg meg gjennom flyturen, men er nå lei av tyggis for all fremtid. Mistet omtrent helt hørselen på ene øret, men det kom tilbake dagen etter. Nå har det snart gått en uke. Forkjølelsen er bedre, har ikke feber lengre. Men hver gang jeg snyter meg - om enn aldri så forsiktig - smeller det i ene øret og det føles "oppblåst". Ekkelt. Det var dette som var mest tett etter flyturen. Slik har det vært i flere dager nå. Ekkelt. Hvorfor er det på detta viset? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Sikker på at ikke trommehinnene har sprukket? 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Det kan ta noen uker før alt er i orden etter en forkjølelse. Hadde samme smell i ørene når jeg pusset nesa lenge etter sist jeg var forkjølet, og jeg hadde ikke flydd engang. 0 Siter
tiliti Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Sikker på at ikke trommehinnene har sprukket? Må i så fall være på ene øret bare, men jeg har ikke peil. 0 Siter
tiliti Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Det kan ta noen uker før alt er i orden etter en forkjølelse. Hadde samme smell i ørene når jeg pusset nesa lenge etter sist jeg var forkjølet, og jeg hadde ikke flydd engang. Merkelige var at det ble slik først da jeg begynte å bli bra 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Må i så fall være på ene øret bare, men jeg har ikke peil. Har hørt at det kan skje på flyturer hvis man er tett i nesa. Men antagelig er det ikke noe å gjøre med, så jeg tror ikke jeg hadde giddet å gå til legen med det første. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Merkelige var at det ble slik først da jeg begynte å bli bra Det høres helt normalt ut. Var iallefall sånn med meg og. Det var liksom når jeg følte meg frisk ellers at det begynte å smelle i ørene. Før det hadde det vært tett i ørene hele tida. 0 Siter
tiliti Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Skrevet 12. januar 2004 Bruk nesedråper - det hjelper. Full pøsing med både dråper, spray og saltvanns-skylling. (Bihulene er noe vonde, derav full pakke) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Høres ut som trommehinna di er sprukket. Den vil vanligvis reparere seg selv, men vær forsiktig når du pusser nesa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.