Gå til innhold

Men synes dere dette var litt frekt da?

Anbefalte innlegg

Apropos drikkevarer og eventuelt frekkhet....

....jeg var på et vorspiel hos noen venner av noen venner av meg. Fordi jeg hadde med meg drikkevarer, blandevann, potegull, hårbørste, sminke etc - brukte jeg en lite sekk.

Jeg tok vel en drink og spanderte bort et par stykker før vi fant ut vi skulle dra videre ut på byen. Tok derfor den over halvfulle helflaska mi og puttet i sekken (ja jeg har dårlig råd...*s*) og plasserte sekken i en krok under trappa.

Når jeg kom for å hente sekken neste dag så var flaska borte. Jeg kommenterte det, men fikk bare til svar "ååååå, den forsvant nok på nachtspilet"....og så var liksom saken ute av verden.

Altså - en ting er om jeg satt igjen flaska på bordet - da sier det seg selv at det bare er å drikke i vei, men når jeg hadde putta flaska oppi sekken og plassert sekken godt unna - da syntes jeg faktisk det var rimelig frekt å bare ta seg til rette.....

....men jeg er kanskje gnien?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132330-men-synes-dere-dette-var-litt-frekt-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var frekk. Ingen har lov å gå i ryggsekken din uten din tillatelse. Trodde det var barnelærdom, jeg.

Og du var ikke gnien.

Men mye rart skjer når drikkevarene har gått tomt på nachspill. Du skulle nok ha blitt med ;o)

Nei, jeg hadde det mye kosligere et annet sted ;-)

Annonse

Annonse

Helt uakseptabelt. At de selv gikk tom og tok din i fylla kan jeg til nød forstå, men da burde de kjøpt nytt til deg.

Men dette er jo det store dilemmaet når en skal på vorspiel, hvor lenge blir en der og hvor mye drikke skal en ta med. Tar en med for lite og/eller blir sittende lenge er det kjipt, tar en med for mye må en sette det igjen (og risikere det du opplevde).

Dersom du ikke stoler helt på de du setter det igjen hos kan du gjøre som jeg gjorde en gang, jeg kjørte til festen og la resten av drikkevarene i bagasjerommet før vi dro videre. Så hentet jeg bilen neste dag.

jeg hadde følt meg litt "innvadert" - at de drakk opp flaska er én ting, men å rote i andres vesker er uakseptabelt! - Jeg synes faktisk det er ubehagelig å hente penger i mannens lommebok, selv om han ber meg gjøre det. Er oppdratt til at det er privat :)

jeg liker at han GIR meg penger da! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...