Gå til innhold

Er det mulig å få lån?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å få et relativt lite boliglån (500 000) når man er 24, uten utdannelse og på rehabiliteringsstønad? Har lite eller ingen penger oppspart.

Jeg ville ikke hatt noe problem med å betjene det lånet, hverken nå eller når jeg en gang er ferdig med rehabilitering, men vet ikke hvordan bankene ser på det.

Er det i det hele tatt vits å søke om lån?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132349-er-det-mulig-%C3%A5-f%C3%A5-l%C3%A5n/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste er at du kan sannsynliggjøre overfor banken at du kan betjene lånet, både nå og i framtiden, også dersom (når) renten øker.

Det teller positivt om du har god oversikt over egen økonomi, ta gjerne med en skriftlig oversikt til banken. Da jeg søkte lån var de først fryktelig skeptiske, men med en gang jeg la papiret med oversikt over økonomien min på pulten var de plutselig hjelpsomheten selv.

Det skader ikke høre...

Kontakt banken din og hør..

Sparebanken NOR er ganske snille når det gjelder boliglån...

Men sjekk oxo ut om du kan få etablerings lån og om dette vil bli billigere for deg eller om det lønner seg å låne i bank...

Lykke til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...