Ulv I Faarikaal Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 I tilfelle hvor mye? Hun tok feil av morkaka og ungen, er det grunn til å ikke gi tips? Jeg trodde morakaka var ungen og det var det styggeste skriket de hadde hørt i den avdelingen. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Skrevet 12. januar 2004 Du så på David Letterman? Nei. 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hun tok vel en rask titt på deg og syns vel egentlig ikke det var noe kakefat hun så, så når morkaka kom trodde hun det var din arvtager. Vet ikke om jeg hadde gitt henne noe tips, hadde vel heller sent henne en bæsj i posten, men så er jeg rimelig hårsår da. 0 Siter
Sør Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hvis du får firlinger, så gir du henne én av dem. 0 Siter
Gjest linniett Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Tror jeg hadde tipset henne i dette tilfellet. Hadde tipset henne om at hun må se etter to armer, to bein og en kropp med hode på. Ikke en rødbrunekkelmorkakegreiedritt 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Skrevet 12. januar 2004 Tror jeg hadde tipset henne i dette tilfellet. Hadde tipset henne om at hun må se etter to armer, to bein og en kropp med hode på. Ikke en rødbrunekkelmorkakegreiedritt Jeg har sendt tipset ditt videre. 0 Siter
damedame Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hvis du får firlinger, så gir du henne én av dem. Eller hvis man bare får én, så kan denne leveres tilbake når den når puberteten - eventuellt trassalderen, dersom jordmora gjorde en veldig god jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.