Ulv I Faarikaal Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Han kommenterte Kurts suksess i Idol med : "Han er jo tross alt ikke så heldig med utseendet!" Det lukter mobbing spør du meg. Og slikt skal vi ha tillit til? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Er det noen som har tillit til Bondevik lenger da? Jeg trodde hans dager var talte jeg. 0 Siter
Sør Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Med tanke på det du har skrevet om offentlig ansatte (for ikke å snakke om diverse folkegrupper), så er vel ikke du den som skal anklage andre for mobbing..??? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=707463 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Har han virkelig sagt det!!!! Han er vel egentlig ikke noe fruktfat selv Bondevik!!!! Noe styggere og mer usympatisk har jeg nesten aldri sett. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Skrevet 12. januar 2004 Har han virkelig sagt det!!!! Han er vel egentlig ikke noe fruktfat selv Bondevik!!!! Noe styggere og mer usympatisk har jeg nesten aldri sett. Fruitcake? 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Fyren er jo imbesill..Firkantet, og selvmotsigende.. 0 Siter
Gjest Bondepik Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Han er en falsk type med dobbeltmoral spør du meg.Og en annen sak, Fru Bondevik(som heller ikke er så heldig med utseendet) skulle bare ha visst hvilke sysler han bedriver når hun er utenfor rekkevidde....Ikke det at det har noe med saken å gjøre, men det sier litt om fyren. De kristne hyklerne er alltid verst på alle områder! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Herre gud, for en tåpelig uttalelse. Skal feire den dagen han forsvinner som statsminister. Synes litt synd på Kurt som plutselig får fokusen rettet på hvor rar/stygg han er. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Fruitcake? Fruktfat er en betegnelse på en pen fyr. 0 Siter
Big Brother Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Måtte bondevik og co brenne i helvete både lenge og vel. 0 Siter
Gjest leileilei Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Han er en falsk type med dobbeltmoral spør du meg.Og en annen sak, Fru Bondevik(som heller ikke er så heldig med utseendet) skulle bare ha visst hvilke sysler han bedriver når hun er utenfor rekkevidde....Ikke det at det har noe med saken å gjøre, men det sier litt om fyren. De kristne hyklerne er alltid verst på alle områder! Næh, hun tilgir jo alt uansett sikkert. Det er jo viktig å tilgi hverandre i guds navn og makten og æren og blæh! (se og hør her forleden) ikke noe vondt mot kristendommen og gud og sånn, men...kvalme eklingen.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Måtte bondevik og co brenne i helvete både lenge og vel. Jeg lurer på hva faen vi skal med et religøst parti i Norge. Et djeveldyrkerparti hadde vært bedre. Halvparten av medlemmene i KrF er nå muslimer (fakta) om det er no bedre? 0 Siter
gardina1365380627 Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Jeg lurer på hva faen vi skal med et religøst parti i Norge. Et djeveldyrkerparti hadde vært bedre. Halvparten av medlemmene i KrF er nå muslimer (fakta) om det er no bedre? bondevik kan få fri 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 bondevik kan få fri Det er sikkert noen blomster som trenger vannes. 0 Siter
Grip Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Måtte bondevik og co brenne i helvete både lenge og vel. Å ha en prest som statsminister er jo traumatisk i seg selv. På den annen side begynner han etterhvert å kunne slå i bordet med en del; Skattelettelser, rekordlav rente, svekkelse av kronen (bedret konkurranseevne), stabilisert og snart synkende ledighet. Videre må han få kredit for å ha satt pensjonsutfordringen i fokus. En viss innstramming i innvandringspolitikken kan også observeres. Så folkens; OBS! Fyren kan plutselig bli populær igjen.... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Næh, hun tilgir jo alt uansett sikkert. Det er jo viktig å tilgi hverandre i guds navn og makten og æren og blæh! (se og hør her forleden) ikke noe vondt mot kristendommen og gud og sånn, men...kvalme eklingen.. Snu det andre kinnet til og få halve trynet revet av. 0 Siter
Reg@l Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Han har tydeligvis også glemt hva KrF utsatte Jan Birger Medhaug for i sommer og høst... 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Han burde IKKE sagt det, men han kan vel tilgis, så mye som han sier og som blir referert, Tror jeg har sagt minst 100 ting bare i dag som ikke burde vært sagt *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.