Gå til innhold

Menn oppdras til å henge i mammas skjørter

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Mødrene er skyld i at menn tror kvinner skal lage mat, vaske og stelle, holde orden på våre klær, gjøre innkjøp, passe tiden, huske spesielle dager osv. Og at menn bare skal sitte på den feite ræva si.

Samtidig skal kvinner være opplagte til sex, blide og hyggelige.

Jeg vil sende alle menn over 14 år på kurs, så de kan lære å vaske opp, rydde, vaske klær, huske bursdager, bytte bleier med fast og stinkende innhold, pleie gamle, vise oppmerkomhet og strikke/ hekle.

Et helt eget delkurs skal lære dem hvor klitoris er, hva en kvinne ønsker og når hun ønsker det.

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

36

• Babette

7

• maiken76

5

• Sør

4

Mest aktive i denne tråden

Hvem skal holde disse kursene da? Menn?

Nei kvinner skal holde dem og menn skal sitte og administrere dem og dra inn penga.

(Men, jeg tror vel kanskje ikke så mange menn er interessert i å gå på et sånt kurs, så det blir vel ikke så mange penger)

Annonse

Gjest Pricilla

HVor får jeg meldt på samboern min? ; )

Han skjønner ikke at jeg ikke gidder å rydde hele kjøkkenet og støvsuge når det var det siste jeg gjortde før jeg dro fredag.. Har vært borte hele helga, og når jeg kommer hjem ser det .. tja.. ikke sånn det så ut når jeg dro i hvert fall! Latsabb... *irritert*

Ulv I Faarikaal

HVor får jeg meldt på samboern min? ; )

Han skjønner ikke at jeg ikke gidder å rydde hele kjøkkenet og støvsuge når det var det siste jeg gjortde før jeg dro fredag.. Har vært borte hele helga, og når jeg kommer hjem ser det .. tja.. ikke sånn det så ut når jeg dro i hvert fall! Latsabb... *irritert*

Du får lære han å putte oppvasken i frysern, så det ikke danner seg bakterier til du kommer hjem.

Annonse

Du skriver: "Mødrene er skyld i at menn tror kvinner skal lage mat, vaske og stelle, holde orden på våre klær, gjøre innkjøp, passe tiden, huske spesielle dager osv. Og at menn bare skal sitte på den feite ræva si."

Og fedrene - hvor er de?

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Mødrene er skyld i at menn tror kvinner skal lage mat, vaske og stelle, holde orden på våre klær, gjøre innkjøp, passe tiden, huske spesielle dager osv. Og at menn bare skal sitte på den feite ræva si."

Og fedrene - hvor er de?

Altså:

de kan ikke ligge på sofaen og labbe ut med søpla på en gang, kan de?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...