Gjest fremtidsplaner Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 I såfall var utdanningen tung og kan du fortelle litt om opplegget. Hvor kan en jobbe etter utdanning og hvilken lønn er det? 0 Siter
Mistera Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Kansje du skulle gått inn på http://www.utdanning.no der står det en del om det... 0 Siter
Gjest vernepleier Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Jeg er vernepleier. Utdanningen var veldig enkel og grei. Jeg gikk glatt gjennom tre år uten å anstrenge meg noe nevneverdig. Noe spesielt du lurer på? Anbefales! 0 Siter
Gjest fremtidsplaner Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Jeg er vernepleier. Utdanningen var veldig enkel og grei. Jeg gikk glatt gjennom tre år uten å anstrenge meg noe nevneverdig. Noe spesielt du lurer på? Anbefales! Takk for svar, ja jeg lurer på flere ting om vernepleierutdanningen og som ferdig utdannet. Jeg har vært i tvil slkjønner du om jeg skulle velge vernepleier, sykepleier eller barnevernspedagog. Hadde mest lyst på sykepleier, men det er så vanskelig å komme inn på studiet. Jeg er også godt voksen. Kan du skrive litt blir jeg glad. Er det lett å få jobb og hvor kan en jobbe, lønn? [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.