Gjest bloated Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg er så veldig oppblåst for tida. Magen er stor, og jeg føler at det blir litt vel mye "småfising". Er det noen som aner hva dette kan skyldes? Jeg spiser vel ganske normalt. Har lagt min elsk på nestlès fitness (frokostblanding), og spiser en del av den. Ellers går det i brød og middagsmat. Noen som aner hva det kan skyldes? Er lei av å se gravid ut :/ 0 Siter
Tusj Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 nestlès fitness frokostblanding er nok svaret, fiser mye av den har jeg hørt. Får håpe du er mye for deg selv da :-) 0 Siter
Gjest leileilei Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Fitness er bare å hive på sjøen. Det inneholder sykt mye karbo til å være "fitness'sk". Prøv All Bran istedet. Ellers, for magen (og ellers helsens skyld), ta en matvareintoleransetest, og gå på diett 1-2 mnd. Det gjør underverker og er vel verdt pengene. 0 Siter
Gjest bloated Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 nestlès fitness frokostblanding er nok svaret, fiser mye av den har jeg hørt. Får håpe du er mye for deg selv da :-) Akk, jeg frykta kanskje det, men det er jo så goodt! *sukke* 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Akk, jeg frykta kanskje det, men det er jo så goodt! *sukke* Energy mix er bedre. 0 Siter
Minigullet Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Har du hatt omgangssyken? Jeg syhns jeg var opblåst i ukesvis etter den jeg.. 0 Siter
mAd Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Har du hatt omgangssyken? Jeg syhns jeg var opblåst i ukesvis etter den jeg.. Grøss, nei, det har jeg heldigvis ikke hatt :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.