TrineE Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Har fått ei gåte som jeg trenger litt expert-hjelp til... "Den sees ikke om dagen,men er rød om natta. Du kan dele den på midten,men ikke i 2. Så er den brun når den er syk. Hva er det?" Noen glupinger som har lyst å hjelpe meg?? 0 Siter
Tusj Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Dette er vel en av disse tullegåtene som florerer og som det ikke finnes svar på. Laget bare for å sette grå hår i hodet på folk. 0 Siter
TrineE Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Skrevet 12. januar 2004 Dette er vel en av disse tullegåtene som florerer og som det ikke finnes svar på. Laget bare for å sette grå hår i hodet på folk. Ja, det ville jo bare være typisk... Har fått en del av dem. Skal no gruble litt til før jeg gir meg ) Men takk alikevel! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 kan det være baken? Er baken rød om natten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.