Gå til innhold

GRRRR!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest SurTiger

Nå er jeg så sint og sjalu. Kameraten min som er et år eldre enn meg (24) har akkurat datet 65 damer på nesten like mange uker. Dette etter at han slo opp med dama si som han hadde vært sammen med i 4 år. Han mener at dama hans ikke gav han noe og at han skal ta igjen det fortapte. Han møter disse jentene på nettet og dater dem.

MENS jeg har ikke aldri har hatt date. Jeg er sjenert ja, jeg har hatt problemer ja, jeg går hos psykolog ja. Men likevel har jeg bare fått orden i noen av de problemene. Problemet mitt er det motsatte kjønn. Har ingen venniner, bare guttevenner. På jobben snakker jeg med jentene men der er atmosfæren annerledes.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅ MISUNNELIG!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132472-grrrr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leileilei

Ærlig talt, hva er nå det å være misunnelig på?

Man vil ha det man ikke kan få, ja det er greit nok.

Men tro ikke et sekund at han føler seg mer "fulfilled" in the end.

Reflekter heller litt over hva som betyr noe her i verden.

Jeg har lest at 3/4 av amerikanske middelklasseungdommer er avhengige av venner og forelskelser (vs underklassen som er avhengig av dop, grovt sagt). Vi lever i en verden av avhengighet. Avhengighet fører ikke til ekte lykke, personlig vekst, eller mening. Avhengighet leder oss kun inn i illusjoner som blir hardere og bryte ut av dess mer vi lar oss lede inn i dem, for utenfor dem lurer en oppslukende tomhet. Tror vi. Fordi vi vet ikke bedre.

Jeg kan skjønne hvor du kommer fra iom at du ikke har noe suksess med jentene.

Men vil du være den overflatiske dusten som dater 204534 stk i løpet av livet (og 4 år i et forhold med ei som ikke "ga" han noe? Ærlig talt, han her vil du ikke bli som.), eller vil du være han med masse personlige problem som går en knallhard vei, og til slutt finner en dypere mening i livet og legger et grunnlag for å kunne være i et ekte kjærlighetsforhold? (les: ikke avhengighetsforhold, fjortisforhold, en-i-rekken-forhold)

Verden er litt ute på bærtur for tiden, men vær sterk, selv om det virker fristende å bli som din kompis, så tror jeg det er slike som han som vil være tomme in the end. Det kan du enten velge å trøste deg med og lalle videre, eller du kan ta en livsbeslutning eller to.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132472-grrrr/#findComment-815246
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Syntes du DET hørtes givende ut? Date en dame i uka? Så overflatisk da?

Og å skaffe seg date på nettet kan vel du også hvis du absolutt vil?

For å si det slik, hadde han skaffet seg date via RL en gang i uka, så hadde det vært en større prestsjon, men hva ville vært vitsen?

Hørtes slitsomt ut spør du meg. Gjetter på at typen ikke er særlig fornøyd selv heller.

At et 4 års langt forhold ikke gav han noe, tyder enten på at han ikke klarer ta grep. Han burde i såfall gjort slutt. Eller så er det bare en unnskyldning siden dama gjorde det slutt, og alt dette damegreien er en avledningsmanøver for å slippe å føle seg dumpet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132472-grrrr/#findComment-815319
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...