Gjest Grethe og jeg Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 ...er starten på et nytt og bedre liv. I dag skal jeg begynne å spise mindre og bevege meg mer. I dag kommer jeg til deg Grethe Rohde. Flere der ute? 0 Siter
Gjest sist onsdag Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Begynte sist onsdag jeg ........ men jeg har "vært sammen" med Grethe MANGE ganger tidligere jeg ...... begynner å bli litt lei henne, men samtidig så hjelper det der og da, det er bare det at når Grethe ikke er der lenger så går det galt ..... 0 Siter
vin Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 .....begynner å Sats i dag ;o) Etter et alt for lang opphold! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 .....begynner å Sats i dag ;o) Etter et alt for lang opphold! Jeg og... Hvis jeg gidder! ; ) Uff.. må dra meg sjøl ut av sofaen og ned til SATS. Synes egetlig det er gørr kjedelig å trene der, har ingen å tren med heller, venninna mi trener på et annet senter (ikke SATS) men jeg kan ikke si opp på SATS før i mars.. da skal jeg bytte senter, eller begynne å sykle som jeg gjorde i fjor - det er mye mer givende synes jeg.. 0 Siter
TrineE Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Begynner også på Grethe roede idag. Gleder og gruer meg.. Håper jeg klarer å følge opplegget, SKAL bli slank til sommeren ) Lykke til!! 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Ja, men ikke GR - Fedon her! og leeeeeeenger enn 8 uker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.