Gå til innhold

Er jeg så stygg og kjedelig?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker jeg ja

Jeg er ei tjue år gammel jente som sliter med synkende selvtillit. Dette skyldes rett og slett det faktum at gutter aldri ser ut til å fatte interesse for meg. Jeg har mange ganger fått høre at jeg er søt osv og blir sjekket opp av ålreite gutter på byn, men de mister etterhvert interessen. Om det er på grunn av utseendet mitt eller personligheten min vet jeg ikke.

Men jeg føler meg litt unormal når det går flere måneder mellom hvert kyss, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å gjort det oftere. Jeg er glad i å flørte, og når jeg aldri gjør det synes jeg det er litt trist..

Jeg har ikke noe problem med å prate for meg når jeg møter andre mennesker, men jeg er ikke like "sprudlende" og hypre som mange andre er. Jeg er ikke ute etter å bli kjent med gutter bare for flørt, men også for vennskap (har nesten bare venninner).

Nå studerer jeg og derfor er det mye gutter rundt omkring. Hvis jeg på "studiepuben" begynner å prate med en av dem helt uten grunn, vil de synes det er hyggelig eller bare påtrengende?

Nå har jeg lest over innlegget, og jeg er ikke så dum som det virker her:) Er vanskelig å uttrykke hva jeg egentlig mener, men poenget er iallfall at jeg aldri treffer noen gutter, verken til vennskap eller noe mer.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132495-er-jeg-s%C3%A5-stygg-og-kjedelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

hadde det som deg før jeg også, har en vennine som er en skjønnhet, og alle svermet rundt henne, følte meg ganske mislykka, og det bidro til at jeg holdt meg veldig i bakgrunnen og var ganske taus. Jeg turte ikke vær no frampå spess når jeg visste de var interessert i henne likevel.

Og dermed ble jeg jo sett på som dødskjedelig av alle gutta, uten selv å vær klar over det.

så litt etter hvert tødde jeg opp, og vips så fikk jeg oppmerksomhet og beundrere jeg også, det gjelder rett å slett å være litt frampå, ikke freidig, men utadvendt og smilende,

det mest komiske?

jeg ble sammen med han som jeg trodde var dritforelska i vennina mi !

Gjest ikke signatur

Hatt det som deg, møtte den rette da jeg var 26. Jeg er en vanlig jente, ikke særlig pen. Lette veldig etter en kjæreste, men ONS var slettes ikke den rette måten å lete på.. Lengtet etter kyss og noen som var glad i meg. Snakk med guttene, du:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...