Gå til innhold

Innbilsk venninne som ikke er anminnerlig

Anbefalte innlegg

Gjest Litt over stokk og stein

jeg har ei veldig god venninne som jeg er kjempeglad i. Hun er litt lett på tråden synes jeg. Litt for ofte ONS. Hver gang hun er på byen, som er nesten hver helg, har hun med noen hjem. Ikke alltid de ligger sammen, men annen kos/sex blir det. Venninna mi er ganske rund, og ikke vakker, men søt og god. Sjarmerende og snill. Gutter faller for sjarmen hennes. Synes hun tar alt hun får. Jeg blir også ofte sjekket opp, men flørter bare og lar det være med det. Da vi ble venner for 5 år siden hadde hun lav selvtillitt og det er bra den har blitt bra, men nå er den kanskje FOR bra?

Gutter sier hun er søt, sexy osv. Men jeg tror noen ganger det kun er for å få seg et ligg, og hun biter på. Hun hører aldri noe mer fra dem som regel.

Nå når hun forteller meg om gutter hun har møtt så legger hun alltid på hvor deilig hun er. Og at hun føler seg jo på topp siden hun er så fin og sexy osv. Blir mye selvskryt, og for å være ærlig er hun ikke særlig sexy, men søt og sjarmerende. Hun er veldig rund i ansiktet og skjeler. jeg er ikke misunnerlig, synes det er flott at hun har selvtillitt, men hun mangler selvkritikk! Hun kler seg også noen ganger feil til kroppen sin. Magen henger og disser utenfor buksa, eller kjolen er for kort. Er ikke så lett, vet ikke hvordan jeg pent kan hinte uten å såre. Gutter i vennegjengen har sagt en del urettferig stygt om henne pga dette. Vil bare hjelpe henne, men hun er veldig hårsår og vet ikke hvordan jeg skal få sagt det. En gang jeg nevnte at hun alltid har med gutter hjem ble hun kjempesur og mente jeg kalte hore.

Fortsetter under...

Kanskje hun ganske enkelt har mannfolktekke. Jeg hadde en gang ei venninne som hadde både kviser og valpefett og så helt ordinær ut.

Men hun var sprudlende og glad og hadde til de grader draget på gutta. De formelig flokket seg rundt henne, og det skjønner jeg godt. Hun hadde sjarm og "it" (mye brukt i kryssord) i bøtter og spann.

Annonse

La jenta være som hun er.Hun lærer nok selv det hun skal lære - av erfaring. Hun må jo ikke være godt likt av alle gutter heller? - alle blir sikkert snakket om - på den ene eller andre måten, det er bare tegn på at man ikke er uinteressant det :)

Kanskje hun ganske enkelt har mannfolktekke. Jeg hadde en gang ei venninne som hadde både kviser og valpefett og så helt ordinær ut.

Men hun var sprudlende og glad og hadde til de grader draget på gutta. De formelig flokket seg rundt henne, og det skjønner jeg godt. Hun hadde sjarm og "it" (mye brukt i kryssord) i bøtter og spann.

Er vel ingen grunn til å være billig det da vel at man har mannetekke?

Tror sånn "horete" opførsel tyder på at jenta har dårlig selvbilde, og øker dette med å kjenne at gutta vil ha henne. Hun burde ha stoppet litt før hun tok de med hjem..

Er vel ingen grunn til å være billig det da vel at man har mannetekke?

Tror sånn "horete" opførsel tyder på at jenta har dårlig selvbilde, og øker dette med å kjenne at gutta vil ha henne. Hun burde ha stoppet litt før hun tok de med hjem..

Ja, hun burde ditt og burde datt. La nå jenta være som hun er. Hva med litt toleranse?

Hvorfor er alle nødt til å oppføre seg likt? Ikke sånn og ikke sånn. Da er du billig og da er du hore og da er du innbilsk. Enten har man visst for dårlig selvbilde eller så har man for godt.

Makan. Jenter er forferdelige til å hakke på hverandre og dømme hverandre. Og grensen mellom å være omsvermet og å være "billig" er visst hårfin. Mye kommer nok også an på øynene som ser.

Ja, hun burde ditt og burde datt. La nå jenta være som hun er. Hva med litt toleranse?

Hvorfor er alle nødt til å oppføre seg likt? Ikke sånn og ikke sånn. Da er du billig og da er du hore og da er du innbilsk. Enten har man visst for dårlig selvbilde eller så har man for godt.

Makan. Jenter er forferdelige til å hakke på hverandre og dømme hverandre. Og grensen mellom å være omsvermet og å være "billig" er visst hårfin. Mye kommer nok også an på øynene som ser.

Hvis man tar med en ny gutt hjem HVER helg, så er man vel billig i de flestes øyne. Men hvis jenta vil, og ikke kommer til å angre på dette etter 2 år og 150 menn så for all del.

Ryktet hennes er det vel ikke så farlig med, og de fleste kjønssykdommer dør man jo ikke av på dagen..

Annonse

Hvis man tar med en ny gutt hjem HVER helg, så er man vel billig i de flestes øyne. Men hvis jenta vil, og ikke kommer til å angre på dette etter 2 år og 150 menn så for all del.

Ryktet hennes er det vel ikke så farlig med, og de fleste kjønssykdommer dør man jo ikke av på dagen..

Hvilken rett har du til å stemple noen som billig?

Hvis hun tar med seg en gutt hjem, må hun liksom sende ut en bulletin om at "vi gjorde ikke annet enn å drikke kaffe", ellers risikerer hun å bli stemplet som billig?

Det er hårda bud, forstår jeg.

Selvskryt er alltid litt irriterende å høre på uansett om de er pene eller ikke synes jeg. Teit er det også og sannsynligvis tegn på dårlig selvtillit.

Når noen lever et slikt farlig liv hvor hun utsetter seg selv for både hiv og kjønnsykdommer så kan hun kanskje trenge å få høre det. Ønsker hun å ødelegge hele livet sitt?

Jeg synes du kan si det mening om moral og det hele. Hun blir helt sikkert sur men bedre for henne og være sur enn å utsette seg selv for både det ene og det andre. Selfølgelig kan det hende hun også kutter deg ut men om hun gjør det så er hun vel heller ikke så mye veninne å samle på.

Hvis hun tar med seg en gutt hjem, må hun liksom sende ut en bulletin om at "vi gjorde ikke annet enn å drikke kaffe", ellers risikerer hun å bli stemplet som billig?

Det er nå sånn det funker, dessuten så var det vel ikke bare kaffe som var tingen i hennes tilfelle.

Du synes ikke det spiller noen rolle om folk puler rundt så det gviner? Mange synes jo sånt er litt unødvendig og billig da selv om du ikke gjør det. Det burde jo også hun tenke på da, at hun sikkert blir baksnakket pga det..

Det er nå sånn det funker, dessuten så var det vel ikke bare kaffe som var tingen i hennes tilfelle.

Du synes ikke det spiller noen rolle om folk puler rundt så det gviner? Mange synes jo sånt er litt unødvendig og billig da selv om du ikke gjør det. Det burde jo også hun tenke på da, at hun sikkert blir baksnakket pga det..

Uansett hva jeg mener finner jeg ingen grunn til å baksnakke og kalle folk for billig. Det er veldig dømmende.

Dessuten synes jeg hele denne diskusjonen har feil utgangspunkt. Hovedinnlegget oser av misunnelse, og alt vi "vet" om denne jenta er sett gjennom denne skribentens briller. Og må derfor tas med en klype salt.

Gjest Litt over stokk og stein

Hun forteller meg alltid hva som skjedde og ikke skjedde. Og som regel er hun flau og angrer. Og så etterpå sitter hun og sier at hun er så deilig og så digg at det ikke er rart alle vil ha henne. Flott at hun har sjans! Men det virker som, på meg, at hun ligger med dem for å få bekreftelse! Hun var jomfru til hun var 19, alltid vært sjenert og gått rolig fram. Nå år hun har funnet ut at noen vil ha henne tar hun alle! Eller lar de ta henne. Jeg også har mannfolk svermende rundt meg, men ligger ikke med alle! Når jeg har snakket om kjønnsykdommer til henne blir hun bekymra og sier hun skal bedre seg. Hun sier selv hun ikke er billig, men har lave priser. Bare det sier litt! Er rett og slett bekymret for henne, en kveld tar hun med en psykopat hjem som voldtar og dreper henne! Skal ikke stole på alle man møter! Eller så får hun en fæl kjønnsykdom! Det er også litt slitsomt å høre på at hun er så fin når hun rett og slett ikke er det! Sjarmerende til tusen, men ikke noe glansbilde.

Uansett hva jeg mener finner jeg ingen grunn til å baksnakke og kalle folk for billig. Det er veldig dømmende.

Dessuten synes jeg hele denne diskusjonen har feil utgangspunkt. Hovedinnlegget oser av misunnelse, og alt vi "vet" om denne jenta er sett gjennom denne skribentens briller. Og må derfor tas med en klype salt.

enig!

Dessuten er det LOV også for jenter å ha sex - uten forpliktelser - gutta kommer jo "unna" med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...