Gå til innhold

Innbilsk venninne som ikke er anminnerlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lis@bet

Hvis man tar med en ny gutt hjem HVER helg, så er man vel billig i de flestes øyne. Men hvis jenta vil, og ikke kommer til å angre på dette etter 2 år og 150 menn så for all del.

Ryktet hennes er det vel ikke så farlig med, og de fleste kjønssykdommer dør man jo ikke av på dagen..

Men hva med gutter som gjør det samme?

Hun forteller meg alltid hva som skjedde og ikke skjedde. Og som regel er hun flau og angrer. Og så etterpå sitter hun og sier at hun er så deilig og så digg at det ikke er rart alle vil ha henne. Flott at hun har sjans! Men det virker som, på meg, at hun ligger med dem for å få bekreftelse! Hun var jomfru til hun var 19, alltid vært sjenert og gått rolig fram. Nå år hun har funnet ut at noen vil ha henne tar hun alle! Eller lar de ta henne. Jeg også har mannfolk svermende rundt meg, men ligger ikke med alle! Når jeg har snakket om kjønnsykdommer til henne blir hun bekymra og sier hun skal bedre seg. Hun sier selv hun ikke er billig, men har lave priser. Bare det sier litt! Er rett og slett bekymret for henne, en kveld tar hun med en psykopat hjem som voldtar og dreper henne! Skal ikke stole på alle man møter! Eller så får hun en fæl kjønnsykdom! Det er også litt slitsomt å høre på at hun er så fin når hun rett og slett ikke er det! Sjarmerende til tusen, men ikke noe glansbilde.

Skjønner deg godt jeg. Irriterende å høre på folk som skryter at de er så fine hvis de ikke er det. Si neste gang: ærlig talt, du er ikke så fin -se på deg selv. Kanskje det vil få henne ned på jorda igjen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...