Gjest snart studieopptak Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Er godt voksen og ønsker å ta en utdanning som ikke tar for lang tid. Jeg ønsker god lønn (er lei av dårlig lønn i staten som helsearb.) Jeg har vg skole og mye jobberfaring. Jeg liker også å jobbe innen helse og sosialomsorg, men har inntrykk av at det er dårlig lønn der. Hva kan gi bedre lønn og en spennende utdanning? Kom med råd.... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 aetat.no Maneg muligheter der... 0 Siter
Mistera Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Siden du har mye jobb erfaring, kan ikke du sikte litt opp i administrasjonen da? Ta skolering i administrative oppgaver, Planlegging og administrasjon for eksempel? Da kan du også i tillegg greie å gjøre noe for å endre de tingene du var/er missfornøyd med i yrket ditt... Hvem har sagt at vi alle må jobbe på grasrota? Lykke til! 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Kort utdannelse med god lønn i arbeidslivet.. Sukk, hva kan det være da? Eiendomsmegler? For noen, hvertfall. 0 Siter
Gjest snart studieopptak Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Kort utdannelse med god lønn i arbeidslivet.. Sukk, hva kan det være da? Eiendomsmegler? For noen, hvertfall. Tenkte da på maks 3 år...er litt for gammel til å satse på lengere utdanning (39)... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Tenkte da på maks 3 år...er litt for gammel til å satse på lengere utdanning (39)... Eiendomsmegling er 3 år ;0) BI, NMH, MI osv er vel også 3 år - hvis du ikke velger å ta en master. Og der er det jo mye å velge i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.