Gå til innhold

Hvilken utdanning skal jeg ta?

Anbefalte innlegg

Gjest snart studieopptak
Skrevet

Er godt voksen og ønsker å ta en utdanning som ikke tar for lang tid. Jeg ønsker god lønn (er lei av dårlig lønn i staten som helsearb.) Jeg har vg skole og mye jobberfaring. Jeg liker også å jobbe innen helse og sosialomsorg, men har inntrykk av at det er dårlig lønn der. Hva kan gi bedre lønn og en spennende utdanning? Kom med råd....

Skrevet

Siden du har mye jobb erfaring, kan ikke du sikte litt opp i administrasjonen da?

Ta skolering i administrative oppgaver, Planlegging og administrasjon for eksempel?

Da kan du også i tillegg greie å gjøre noe for å endre de tingene du var/er missfornøyd med i yrket ditt...

Hvem har sagt at vi alle må jobbe på grasrota?

Lykke til!

Gjest lis@bet
Skrevet

Kort utdannelse med god lønn i arbeidslivet.. Sukk, hva kan det være da? Eiendomsmegler? For noen, hvertfall.

Gjest snart studieopptak
Skrevet

Kort utdannelse med god lønn i arbeidslivet.. Sukk, hva kan det være da? Eiendomsmegler? For noen, hvertfall.

Tenkte da på maks 3 år...er litt for gammel til å satse på lengere utdanning (39)...

Skrevet

Tenkte da på maks 3 år...er litt for gammel til å satse på lengere utdanning (39)...

Eiendomsmegling er 3 år ;0)

BI, NMH, MI osv er vel også 3 år - hvis du ikke velger å ta en master. Og der er det jo mye å velge i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...