Gå til innhold

Svært kutt i beinet, foreldrene vet ikke noe om hvordan det kom

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

En fyr jeg vet om har et 20 cm langt operasjonsarr på innsiden av låret og foreldrene sier de ikke vet hvordan han fikk det. Leger har tatt røntgen og vet ikke hva som har skjedd. Selv tror han at han har vært kidnappet av vesener fra en annen planet! (fakta!).

Det jeg lurer på er hvordan kan man finne ut om han er operert og hvor. Han vil selv gjerne vite.

At jeg mistenker foreldrene for et eller annet eller at han selv bløffer er vel ganske åpenbart. Men foreløpig får vi forsøke å hjelpe litt.

Noen tips eller meninger?

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Fyren tror seriøst han har blitt kinappet av romvesner? ; ) Uff da.. Kanskje han har lagt kuttet selv? I fylla eller annen rus, og blitt sydd og ikke husker det? Hvor gammel er fyren?

han har vel sydd regner ejg med siden det var dypt, hva med å ringe til legesentere der han har bodd tidligere og spørre om han har blitt sydd der? Hørtes rart ut.. kan hende han bare sier det til andre fordi han ikke vil si sannheten, og foreldra vil heller ikke si sannheten?

Ulv I Faarikaal

Fyren tror seriøst han har blitt kinappet av romvesner? ; ) Uff da.. Kanskje han har lagt kuttet selv? I fylla eller annen rus, og blitt sydd og ikke husker det? Hvor gammel er fyren?

han har vel sydd regner ejg med siden det var dypt, hva med å ringe til legesentere der han har bodd tidligere og spørre om han har blitt sydd der? Hørtes rart ut.. kan hende han bare sier det til andre fordi han ikke vil si sannheten, og foreldra vil heller ikke si sannheten?

Han har til og med vært på TV og dratt ned buksa for å vise arret.

Jeg tipper også man kan spørre lokale helsesteder.

Fyren er ca 35 år.

Ulv I Faarikaal

Hjelper det?

Nå er det ikke jeg som har vært kidnappet dah.

Kunne tenke meg å bli kidnappet av en gjeng fotomodeller (kvinnelige) heller.

Gjest uten signatur

Han har til og med vært på TV og dratt ned buksa for å vise arret.

Jeg tipper også man kan spørre lokale helsesteder.

Fyren er ca 35 år.

La nå fyren få ha arret sitt i fred da! Er jo hans problem om han gidder finne ut av det. Hadde det vært meg så hadde jeg satt himmel og jord i bevegelse for å finne det ut. Gidder han ikke det, så slår h an nok ei plate. Men det er vel en dritt. Det er hans arr og hans problemer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...