Gjest fru røykeben Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Hei Jeg er en kvinne som lørdag var på byen og danset ol. Jeg har ennå ikke vasket buksen som lukter av røyk. I kveld kunne jeg godt tenkt meg å ta den på meg til en fin aldedning. Hva gjør jeg????? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Enkelt: du lufter buksen! Heng den ut i frisk luft, under tak da, hvis det regner, snart er den som ny! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Du henger den over badekaret/i dusjen, skrur på vannet så varmt som mulig, og damper buksa litt. Deretter henger du denut eller på et luftig sted en liten stund. Da skal den verste røyklukten være borte. 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Spray på Xit, det virker veldig bra. Heng den gjerne ut på balkongen til den skal brukes. 0 Siter
favn Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Du henger den over badekaret/i dusjen, skrur på vannet så varmt som mulig, og damper buksa litt. Deretter henger du denut eller på et luftig sted en liten stund. Da skal den verste røyklukten være borte. Jøss, det der var jammen snedig. Dampen vil sikkert glatte ut stoffet også. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.