Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg søke bostøtte nå i februar?jeg flytter inn i leilighet den første februar,og situasjonsdato for å søke nå er jo 1.januar,betyr det at jeg ikke kan søke før i mai?da er det jo tre måneder får bostøtte for.Er ikke det litt rart?

Skrevet

Det er litt rart, men reglene virker (for en gangs skyld) utrolig klare på akkurat det ;(

Skrevet

Det er litt rart, men reglene virker (for en gangs skyld) utrolig klare på akkurat det ;(

Kan jeg ikke søke bostøtte nå? Når jeg flyttet 1. desember?

Skrevet

Kan jeg ikke søke bostøtte nå? Når jeg flyttet 1. desember?

Du var da flyttet innen 1 januar du da.

Desember kommer før januar, såvidt jeg har forstått :P

Skrevet

Du var da flyttet innen 1 januar du da.

Desember kommer før januar, såvidt jeg har forstått :P

Jeg hadde egentlig glemt hele bostøtta jeg :o( så det var godt dere minte meg på det :o)

Skrevet

Jeg hadde egentlig glemt hele bostøtta jeg :o( så det var godt dere minte meg på det :o)

Nok en epoke over i mitt liv. Merkelig.

Skrevet

Nok en epoke over i mitt liv. Merkelig.

Din heldiggris. Jeg håper den var forever :o)

Skrevet

Din heldiggris. Jeg håper den var forever :o)

Jupp, får satse på det.

Men det er ingen verdens-katastrofe om den ikke gjør det :-)

Skrevet

Jupp, får satse på det.

Men det er ingen verdens-katastrofe om den ikke gjør det :-)

Nei, men det er deilig å klare seg sjøl uten noen ekstra støtte. Lite pes blir det i hvert fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...