Gå til innhold

Flere som så krek(ar) på TV2 ?

Anbefalte innlegg

Der han stod som et villdyr og skrek ut at alle som ikke likte Islam skulle få hodene skåret av.

Tenk at dette har vi hatt boende blandt oss i årevis, gående blandt oss på gater og torg...Betalt millionbeløp av våre skattepenger i trygder og sosialstønad, samt advokatsalær for å få tilbake på gata igjen..

Hvor naive og dumme er det vi nordmenn egentlig er ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132604-flere-som-s%C3%A5-krekar-p%C3%A5-tv2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har bodd her siden tidlig på 90-tallet og sannsynligvis brukt Norge som base for planlegging og finansiering av terroraksjoner. Skattebetalerne har båret sin del av byrden.

Dette er en meget alvorlig sak, siden den treffer midt i sentrum at vår mislykkede innvandringspolitikk. Den viser at folk som bare er kyniske nok, kan bane seg adgang til vårt samfunn og snylte på våre rettigheter.

Krekar er et svin som benytter seg av demokratiske rettigheter i sin kamp mot demokratiet.

Jeg håper faktisk CIA har en sniper som kan ta på seg den nødvendige jobben.

Vi er ganske naive og passe dumme.... Heldigvis er Jern-Erna på saken...;)

Ja, vi har henne. Og la oss håpe hun nå endelig gjør jobben sin med hensyn til deportasjon.

Men jeg har lenge savnet Faremo i stedet for blautfisken Dørum for å få ham vekk fra gata. Etter å ha sett TV2 i dag er jeg overbevist om at han utgjør en fare for allmenheten.

Annonse

Han minner jo unektelig om fundamentalister som deg...

Tror alle har fortått din fetish for sjeggete muslimer.

Da de sjelden viser særlig mer enn sjegget får du nøye deg med denne fra en ekte kristen:

http://www.granbaol.org/dahome/num48/images/ass.jpg

Ja, vi har henne. Og la oss håpe hun nå endelig gjør jobben sin med hensyn til deportasjon.

Men jeg har lenge savnet Faremo i stedet for blautfisken Dørum for å få ham vekk fra gata. Etter å ha sett TV2 i dag er jeg overbevist om at han utgjør en fare for allmenheten.

Er det noen som har gjort krav på den sleske, ekle og farlige fyren?

Er det noen som har gjort krav på den sleske, ekle og farlige fyren?

Ja, både Jordan og PUK (Kurdistans største politiske bevegelse) har bedt om å få sjeggebusen.

De bør få sitt ønske oppfylt. Og må gjerne trekke lodd over hvem som skal ha gleden av og dømme ham for ugjerningene begått av organisasjonene han har ledet.

Annonse

Snakk for deg selv!

Blir faktisk flau over å være nordmann!!!

Makan til tåskete land må man lete lenge etter!!!

Han kommer hit får asyl og reiser på ferie rett etter til landet han får asyl MOT...

Veldig bra Norge!!! Bondeland!!!!!Jeg er faktisk FLAU over å være nordmann nå!!!! Vi blir sett på som noen bondete idioter, av andre land, og det skjønner jeg godt!

Blir faktisk flau over å være nordmann!!!

Makan til tåskete land må man lete lenge etter!!!

Han kommer hit får asyl og reiser på ferie rett etter til landet han får asyl MOT...

Veldig bra Norge!!! Bondeland!!!!!Jeg er faktisk FLAU over å være nordmann nå!!!! Vi blir sett på som noen bondete idioter, av andre land, og det skjønner jeg godt!

Nå er jo ikke norge akkurat alene om å gjøre dumme ting og ta dårlige avgjørelser. Men man hører liksom mest om det når man bor her.

"...................."

Ulv I Faarikaal

Det slemmeste man kan gjøre mot noen: å sitere dem ordrett. Vedkommende vil nesten uten unntak fremstå som en uintelligent idiot :-)

"................."

Churchill sa: "Min verste fiende er mine gamle taler".

Muslimske ledere i Norge er temmelig forbannet på Krakar, flere har nå sagt at mullah er blitt et skjellsord, og hele landet har begynt å tro at alle er lik Krekar.

Jeg har møtt minst to meget fordomsfulle og dystre mullaher, men flere "seriøse" og ansvarbevisste. Menighetene har begynt å vurdere kandidater mye mer nøye før de hentes inn eller ansettes. Det skyldes hovedsaklig at menighetene skjønner at det norske samfunn ikke tåler mer negativ fokus på mullaher og islam.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...