Gå til innhold

Høiby igjen

Gjest håpløst håpløst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om dere ikke har respekt for Svein O. Høiby, så kunne dere kanskje latt være å henge ham ut - av respekt for resten av familien hans?

Hvorfor det? Han har rett og slett driti på draget og så ettertrykkelig at alle synes synd på Mette-Marit og ingen gjør henne ansvarlig for noe han gjør.

Annonse

Kizza1365380506

Helt enig med deg. Det verste er at han ødelegger for seg selv. Synes det er rart at han ikke ser det selv.

Han er vel en så stor selvdigger at han er blind for sine egne feil. Det viser han ved å drite på draget gang på gang og ikke ta selvkritikk.

Ja, han er åpenbart en slik person, jeg syns egentlig synd i MM som må gå i stadig "angst" for hva slags uttalelser hennes far har gitt til pressen.

Jeg synes ikke synd på henne av den grunn. Synes det er forkastelig å avskrive familie. (Jeg vet vi sikkert ikke kjenner til hele historien - men med mindre han voldtok henne som barn, ser jeg liten grunn til en slik isfront)

Annonse

Jeg synes ikke synd på henne av den grunn. Synes det er forkastelig å avskrive familie. (Jeg vet vi sikkert ikke kjenner til hele historien - men med mindre han voldtok henne som barn, ser jeg liten grunn til en slik isfront)

Ikke at jeg skal spekulere i hva han har gjort og ikke, men det KAN jo også være tilfelle at han har vært en overgriper. Eller andre ting hun ikke ønsker å offentliggjøre, uten at vi har noe med den saken å gjøre.

Selv har jeg et nært familiemedlem som i perioder sier og gjør utrolig mye sårende og som sliter meg fullstendig ut. Det har ingenting med seksuelle overgrep å gjøre, men uansett ganske krenkende og ekstremt når det står på. Og det er ekstra belastende når det er av en av de som egentlig skal være "dine nærmeste".

Jeg har mer enn en gang vurdert å kutte kontakten med vedkommende, og det er ikke utenkelig at jeg faktisk gjennomfører det etter hvert. Jeg har gitt opp håpet om at forholdet noensinne kan bli tilnærmet normalt.

Så jeg har ALL mulig forståelse for at enkelte mennesker ønsker å kutte kontakten med familiemedlemmer, som i all hovedsak ødelegger for ens liv og helse.

Gjest '!-o-!'

Han blir vel egentlig misbrukt av pressen

Mener du med det å si at mannen er tilbakestående eller noe slikt? Jeg mener nå helst at et voksent menneske som opptrer slik som han frivillig lar seg bruke, da er det like mye hans ansvar. På den annen side .. SvenO er vel absolutt en som bør vernes mot segselv, og _der_ har pressen et ansvar.

• 2 uker senere...
Gjest Nikkløs

Mener du med det å si at mannen er tilbakestående eller noe slikt? Jeg mener nå helst at et voksent menneske som opptrer slik som han frivillig lar seg bruke, da er det like mye hans ansvar. På den annen side .. SvenO er vel absolutt en som bør vernes mot segselv, og _der_ har pressen et ansvar.

Jeg mener han er grenseløs i sine uttalelser og mediene melker ham fordi han er det. Det selger.Synes mediene bør vise litt kunnskap om mennesker som er PR kåte og grenseløse og hva som ligger bak.

Gjest blod må ikke være tykkere......

Jeg synes vi har like stor rett til å kutte ut familie som vi kutter ut andre mennesker som bruker oss og tapper oss for energi, ydmyker oss og utnytter oss.

Jeg synes vi har like stor rett til å kutte ut familie som vi kutter ut andre mennesker som bruker oss og tapper oss for energi, ydmyker oss og utnytter oss.

Selvfølgelig finnes det visse tilfeller hvor man bør kunne kutte ut familiemedlemmer også, MEN jeg synes det burde være litt "vanskeligere" enn det virker som om det er for noen (snakker ikke om MetteMarit nå, for hennes sak kjenner jeg bare gjennom media)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...