Gå til innhold

Men mamma kom aldri hjem igjen...


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 217
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    82

  • Mr Kahn

    72

  • Ulv I Faarikaal

    30

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Hvis det fins et helvete så vil nok Sharon bli å påtreffe der også.

Jeg ser ikke bort fra det. De fleste av oss vil vel havne der, all den tid vi ikke bekjenner oss til Skriften. Men at han havner der for å forsvare sitt fedreland mot slike gærninger tviler jeg meget sterkt på.

14 ord for å fremme ditt beste argument, det er vel rekord til nå, eh?

Noen bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke bort fra det. De fleste av oss vil vel havne der, all den tid vi ikke bekjenner oss til Skriften. Men at han havner der for å forsvare sitt fedreland mot slike gærninger tviler jeg meget sterkt på.

14 ord for å fremme ditt beste argument, det er vel rekord til nå, eh?

Noen bedre?

De fjorten ordene var nå mest en speiling av din retorikk. Poenget er at det begås grusomheter også fra israelsk side, noe som overhodet ikke ser ut til å oppta deg - du framstiller det som selvforsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fjorten ordene var nå mest en speiling av din retorikk. Poenget er at det begås grusomheter også fra israelsk side, noe som overhodet ikke ser ut til å oppta deg - du framstiller det som selvforsvar.

Det ER selvforsvar. Noe annet er udiskutabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ER selvforsvar. Noe annet er udiskutabelt.

Ja, palestinerene bedriver selvforsvar. Israel bedriver okkupasjon.

Du finner ikke ETT eneste land i verden som mener noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke bort fra det. De fleste av oss vil vel havne der, all den tid vi ikke bekjenner oss til Skriften. Men at han havner der for å forsvare sitt fedreland mot slike gærninger tviler jeg meget sterkt på.

14 ord for å fremme ditt beste argument, det er vel rekord til nå, eh?

Noen bedre?

Gi deg da, du kan ikke hevde at israelerne driver selvforsvar. Mr Khan, jeg trodde du var en oppegående fyr med riktige meninger :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verre at mødre er selvmordsbombere enn at fedre er det?

Kan du finne noe sted der jeg har påstått det? For ofrene spiller det ingen rolle om det hadde vært Mor Theresa som pakket seg inn i sprengstoff og fyrte av.

Men en kan allikevel undre seg over psyken til en mor som tar farvel med sine egne barn for å gå ut og drepe andres. I det hele tatt virker hele denne doktrinen sinnsjuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, palestinerene bedriver selvforsvar. Israel bedriver okkupasjon.

Du finner ikke ETT eneste land i verden som mener noe annet.

Hakk i plata?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg da, du kan ikke hevde at israelerne driver selvforsvar. Mr Khan, jeg trodde du var en oppegående fyr med riktige meninger :o)

Hva mener du med «riktige meninger»? At jeg bør følge mainstream NRK og NTB, at jeg skal være politisk korrekt og gå i marxistisk takt med nazistene som ønsker Israels demise?

Dette er en kamp mellom en lovlig opprettet demokratisk stat og statsløse terrorister som har spesialisert seg på å drepe kvinner og barn mens de samtidig innbiller godtroende mennesker at de er ofre for en invanderende okkupasjonsmakt.

Jeg er kanskje ikke så lettlurt som enkelte, that's all.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fred og Frihet

Kan du finne noe sted der jeg har påstått det? For ofrene spiller det ingen rolle om det hadde vært Mor Theresa som pakket seg inn i sprengstoff og fyrte av.

Men en kan allikevel undre seg over psyken til en mor som tar farvel med sine egne barn for å gå ut og drepe andres. I det hele tatt virker hele denne doktrinen sinnsjuk.

De er nok hjernevasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med «riktige meninger»? At jeg bør følge mainstream NRK og NTB, at jeg skal være politisk korrekt og gå i marxistisk takt med nazistene som ønsker Israels demise?

Dette er en kamp mellom en lovlig opprettet demokratisk stat og statsløse terrorister som har spesialisert seg på å drepe kvinner og barn mens de samtidig innbiller godtroende mennesker at de er ofre for en invanderende okkupasjonsmakt.

Jeg er kanskje ikke så lettlurt som enkelte, that's all.

Og hvem har bestemt at palestinerne skulle gi bort landet sitt til jødene fordi de bodde der for 2000 år siden.

England, Usa og Frankrike.

Tenk om det kom noen og heiv ut oss fordi de hadde bodd her for lenge siden. Om de ikke akkurat hev oss ut, så ville de bestemme.

Dessuten har israelerne okkupert landområder som er utenfor deres lovlige grenser og snikstjeler palestinernes områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du finne noe sted der jeg har påstått det? For ofrene spiller det ingen rolle om det hadde vært Mor Theresa som pakket seg inn i sprengstoff og fyrte av.

Men en kan allikevel undre seg over psyken til en mor som tar farvel med sine egne barn for å gå ut og drepe andres. I det hele tatt virker hele denne doktrinen sinnsjuk.

Selfølgelig kan man undre seg. Men det er så vanvittig ekstremt å gjøre noe slikt at det sier seg selv at det må ligge enorme følelser/motivasjoner/engasjement bak det. Og derfor er det klart at det er så sterkt forankret at det nytter simpelthen ikke å si "det der er dumt - slutt med det".

"......................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med «riktige meninger»? At jeg bør følge mainstream NRK og NTB, at jeg skal være politisk korrekt og gå i marxistisk takt med nazistene som ønsker Israels demise?

Dette er en kamp mellom en lovlig opprettet demokratisk stat og statsløse terrorister som har spesialisert seg på å drepe kvinner og barn mens de samtidig innbiller godtroende mennesker at de er ofre for en invanderende okkupasjonsmakt.

Jeg er kanskje ikke så lettlurt som enkelte, that's all.

Ikke snakk om "lovlig opprettet" - det er ikke ETT land i verden som er enig med den totalt reviderte og forfalskede historien din.

FAKTUM er at SAMTLIGE land i verden mener at Israel okkuperer palestinerenes landområder ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med «riktige meninger»? At jeg bør følge mainstream NRK og NTB, at jeg skal være politisk korrekt og gå i marxistisk takt med nazistene som ønsker Israels demise?

Dette er en kamp mellom en lovlig opprettet demokratisk stat og statsløse terrorister som har spesialisert seg på å drepe kvinner og barn mens de samtidig innbiller godtroende mennesker at de er ofre for en invanderende okkupasjonsmakt.

Jeg er kanskje ikke så lettlurt som enkelte, that's all.

"At jeg bør følge mainstream NRK og NTB, at jeg skal være politisk korrekt og gå i marxistisk takt med nazistene som ønsker Israels demise?"

I og for seg en prestasjon å koble sammen NRK, NTB, politisk korrekthet, marxsisme og nazisme på denne måten. Litt underholdene er det jo - men jeg syns det er bekymringsverdig når kritkk av staten Israels overgrep mot den palestinske befolkningen møtes med implisitte beskyldninger om nazisme og antisemettisme. For noen er nazisme mer enn et lettvint ord man kan bruke som retorisk krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem har bestemt at palestinerne skulle gi bort landet sitt til jødene fordi de bodde der for 2000 år siden.

England, Usa og Frankrike.

Tenk om det kom noen og heiv ut oss fordi de hadde bodd her for lenge siden. Om de ikke akkurat hev oss ut, så ville de bestemme.

Dessuten har israelerne okkupert landområder som er utenfor deres lovlige grenser og snikstjeler palestinernes områder.

Jeg tolker deg dithet at du er mot en jødisk stat i Midtøsten?

Vær klar over at «palestina» som sådan aldri har vært noen nasjonalstat med eget språk, religion og kultur. Området lå under tyrkisk herredømme før landet ble erobret av briter og franskmenn i 1917.

Med litt smidighet fra arabernes side kunne dette gått rimelig greit, da Israel utgjør 0,04 prosent av det totale arealet i Midtøsten, og omtrent det samme i folketall. Det er plass til BÅDE arabere og jøder, men araberne sier nei.

Når vi vet at det i dag finnes mer enn 200 landsbyer og tettsteder på Vestbredden (Judea) som er mer enn 3000 år gamle og til dags dato bebodd av jøder, så skal det godt gjøres å skrive dem ut av historien.

Men revisjonistene gjør så godt de kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig kan man undre seg. Men det er så vanvittig ekstremt å gjøre noe slikt at det sier seg selv at det må ligge enorme følelser/motivasjoner/engasjement bak det. Og derfor er det klart at det er så sterkt forankret at det nytter simpelthen ikke å si "det der er dumt - slutt med det".

"......................"

Konklusjonen må bli at en svarer på denne type krigføring med fysisk makt, dvs. militært nærvær.

Med alle de tragedier det fører til på begge sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...