Gå til innhold

Men mamma kom aldri hjem igjen...


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Israel rammes av en krig som araberne har trykket på dem i 55 år. DU nekter dem å forsvare seg, hvilket får meg til og undres over hvilket umenneske du er.

Det er IKKE forsvar når de okkuperer andre folks land; like lite som nazistenes okkupasjon av Norge var "selvforsvar"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 217
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    82

  • Mr Kahn

    72

  • Ulv I Faarikaal

    30

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Det er DU som bedriver gjenbruk av paroler fra 1937.

Kritikk av at Israel har okkupert naboenes landområder har åpenbart intet med nazisme, men med realisme, å gjøre.

Å du verden, realisme?

Jeg retter fokuset dit jeg vil og danner meg min egen mening, på tvers av alle anmodninger og fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hvem som er ridder av en tapt sak. Jeg kan garantere deg at palestina er en dødfødt sak, fordi det innebærer å slakte 230 tusen settlere, pluss de tusener som har bodd i Judea i uminnelige tider.

Fyttekatta for en leir du tilhører, Sør.

Den eneste som snakker om å drepe 230 000 er deg. Ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker bare ordet israelere i stedet for jøder i din antijødekampanje.

*ler*

Jeg har skrevet imot stort sett hvert eneste av dine og andres rasistiske innlegg.

Du tilhører definitivt Israels fiender, fordi du ønsker dem krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du verden, realisme?

Jeg retter fokuset dit jeg vil og danner meg min egen mening, på tvers av alle anmodninger og fordommer.

Nei - med en stor porsjon fordommer, som du har demonstrert opp, ned og i mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tipper 90% av nordmenn støttet bombingen av Dresden, som får dødsfallene i Israel til å blekne.

Mener du de var like ille som palestinerene?

Trikset med å stille ugjerninger opp mot andre verre ugjerninger er for dum. Sorry. En ugjerning blekner ikke slik.

Den gode gamle Saladin drepte på en dag 7000 mennesker kvinner og barn og gamle, dvs utryddet en hel by. Utelukkende fordi de var vantro. Engelskmennene gjorde akkurat det samme, samme året, men da med en sarasenerby. Bare for å veie opp. Det ene rettferdiggjorde ikke det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langt flere helt uskyldige kvinner er blitt drept av den israelske hæren, enn de som har vervet seg som selvmordsbombere.

that we can use in another episode...sa Sør. Så det er blitt flere «kvinnelige selvmordsbombere nå? Fortsatt er det sivile som er arabernes mål, mens IDF er en demokratisk hær som går etter militære mål.

Sivile har aldri vært IDFs intensjon å skade. og der sivile skades eller drepes, så er det fordi terroristene bruker dem som levende skjold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er DU som lyver her, Sør. Og motivene dine er groteske, hyklerske og opprører meg som menneske.

Å påstå at Israel bedriver "selvforsvar" når de okkuperer nabolandet, er AKKURAT som hvis nazistene skulle påstå at de "okkuperte Norge for å beskytte seg mot terrorisme fra Hjemmevernet".

Selv ikke Goebbels fant på noe slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

that we can use in another episode...sa Sør. Så det er blitt flere «kvinnelige selvmordsbombere nå? Fortsatt er det sivile som er arabernes mål, mens IDF er en demokratisk hær som går etter militære mål.

Sivile har aldri vært IDFs intensjon å skade. og der sivile skades eller drepes, så er det fordi terroristene bruker dem som levende skjold.

Israels hær har drept LANGT flere sivile enn palestinerene, som bedriver selvforsvar for å kaste ut den ulovlige okkupanten Israel.

Og de gjør det selvsagt med viten og vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*ler*

Jeg har skrevet imot stort sett hvert eneste av dine og andres rasistiske innlegg.

Du tilhører definitivt Israels fiender, fordi du ønsker dem krig.

Jeg har aldri ytret rasisme noen sinne. Men det har du.

Den muslimske verden ønsker krig i midtøsten, med palestina som spydspiss, de gjør alt de kan for å spre konflikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset med å stille ugjerninger opp mot andre verre ugjerninger er for dum. Sorry. En ugjerning blekner ikke slik.

Den gode gamle Saladin drepte på en dag 7000 mennesker kvinner og barn og gamle, dvs utryddet en hel by. Utelukkende fordi de var vantro. Engelskmennene gjorde akkurat det samme, samme året, men da med en sarasenerby. Bare for å veie opp. Det ene rettferdiggjorde ikke det andre.

Så siden vi ikke kan stille Dresden opp mot hva nazistene gjorde samtidig, så bør vi altså dømme de som gjorde det for folkemord?

Du ser da selv at det er latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE forsvar når de okkuperer andre folks land; like lite som nazistenes okkupasjon av Norge var "selvforsvar"!

Sammenlikningen er irrelevant. Vi angrep ikke Tyskland, vi angrep heller ikke sivile tyskere. Vi angrep knapt tysk personell, vi gikk i hovedsak etter tysk krigsmatriell. Dersom tyske liv gikk tapt, resulterte dette i gisseskyting og deportasjoner.

Når begynte jødene å skyte arabsike gisler, Sør? Kom med minst ett eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri ytret rasisme noen sinne. Men det har du.

Den muslimske verden ønsker krig i midtøsten, med palestina som spydspiss, de gjør alt de kan for å spre konflikten.

Den løgnen du sprer tilbakevises ved at det er ISRAEL som har okkupert nabolandet (og som "ønsker krig"), og ikke palestinerene som har okkupert Israel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammenlikningen er irrelevant. Vi angrep ikke Tyskland, vi angrep heller ikke sivile tyskere. Vi angrep knapt tysk personell, vi gikk i hovedsak etter tysk krigsmatriell. Dersom tyske liv gikk tapt, resulterte dette i gisseskyting og deportasjoner.

Når begynte jødene å skyte arabsike gisler, Sør? Kom med minst ett eksempel.

Du skriver: " vi angrep heller ikke sivile tyskere."

Dresden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei - med en stor porsjon fordommer, som du har demonstrert opp, ned og i mente.

Og du har ingen fordommer, f eks mot jøder, som du så beleilig kaller israelere?

Du lurer ikke oss. Jeg sier som deg: du er herved avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som snakker om å drepe 230 000 er deg. Ingen andre.

Mitt ønske er at disse 230 tusen skal få bo og leve i fred i Judea sammen med resten av den jødiske urbefolkningen som bor der.

Du er den som vil fordrive dem. Nekter du på det, da er du jo direkte dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Så siden vi ikke kan stille Dresden opp mot hva nazistene gjorde samtidig, så bør vi altså dømme de som gjorde det for folkemord?

Du ser da selv at det er latterlig!

Det som er latterlig er å prøve å få et mord til å blekne i lyset fra et eller flere andre.

Da kan jeg drepe en siden tre ble drept på Orderud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har ingen fordommer, f eks mot jøder, som du så beleilig kaller israelere?

Du lurer ikke oss. Jeg sier som deg: du er herved avslørt.

Nei, jeg har overhodet INGEN fordommer mot verken jøder eller israelere.

Bare idéen at man skulle ha fordommer mot folk på grunnlag av deres nasjonalitet eller føde-religion er 100% på tvers av det ståstedet jeg representerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å påstå at Israel bedriver "selvforsvar" når de okkuperer nabolandet, er AKKURAT som hvis nazistene skulle påstå at de "okkuperte Norge for å beskytte seg mot terrorisme fra Hjemmevernet".

Selv ikke Goebbels fant på noe slikt!

Men når angrep ikke vi verken Goebbles eller Tyskland, Sør. Den kjensgjerningen synes ikke å nå frem hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Den løgnen du sprer tilbakevises ved at det er ISRAEL som har okkupert nabolandet (og som "ønsker krig"), og ikke palestinerene som har okkupert Israel.

Hva med den svært store arabiske befolkningen i Israel som ikke lider noen overlast, hva vil du kalle dem? De får faktisk være i fred. Ingen hevner seg på dem, selv om arabere fra Palestina dreper jøder i Israel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...