Gå til innhold

Men mamma kom aldri hjem igjen...


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Sliter du med å holde begrepene fra hverandre, eller har du normalt et kommunikasjonsproblem? Du får heller bruke et par timer på å lese og forstå teksten, så kanskje det går opp et lys.

Lykke til!

I rest my case. Takker for meg i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 217
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    82

  • Mr Kahn

    72

  • Ulv I Faarikaal

    30

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Min posisjon har vært den samme i årevis, og er den samme som SAMTLIGE land i verden: Israel bedriver ulovlig okkupasjon av palestinerenes landområder.

Vi har skjønt det, Sør. Poenget er at det ikke er så enkelt som du skal ha det til. Du lener deg opp mot bekvemmelige vedtak i FN, en organisasjon som forlengst har utspilt sin rolle i verdenssamfunnet, ihvertfall hvis vi skal ha noe håp om å komme videre i utviklingen.

En debatt med demagoger som deg blir sisyfosarbeid. En kunne klare seg med en standardtekst og sette den på «loop».

Det er åpenbart det du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri påstått at det skulle være rasistisk å kritisere palestinsk terror.

Så er vel du unntaket da, gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for igjen har tod stilt deg til veggs, og avslørt at svarene dine kun er irrelevant svada.

Å? Jeg trodde ikke du delte «æren» med noen i så henseende.

Hvem hadde han stilt til veggs sa du? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "når vi blir kalt rasister for å kritisere arabisk terror"

Kan du gi noen eksempler på dette?

Det kans jeg sikkert. Men gjør jeg det?

Maaaiiiii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et innlegg med irrelevant svada, for å fjerne fokus fra at Israel ulovlig okkuperer palestinerenes landområder.

Nei, jeg vil belyse HVORFOR de okkuperer. Var du forresten like pågående da Jordan okkuperte Vestbredden mellom 1949 og 1967? Åh, nei, du var vel ikke født den gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som er på autopilot her er dine hysteriske utsagn om at Israel bedriver selvforsvar.

Den eneste hysteriske jeg ser her er deg. Du fråder jo snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Igjen unnvikelse fra deg...

Er du enig i at det er like ille å trakassere muslimer som jøder?

Det er ille å trakassere uskyldige mennesker på grunnlag av hudfarge, nasjonalitet eller rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oponion

Sliter du med å holde begrepene fra hverandre, eller har du normalt et kommunikasjonsproblem? Du får heller bruke et par timer på å lese og forstå teksten, så kanskje det går opp et lys.

Lykke til!

Hvis du representerer Israel og den jevne israelers syn på konflikten, er det helt naturlig at antipatien mot Israels blodige okkupasjon og likeledes sympatien for Palestina og palestinerne stadig øker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien skrives av seierherrene vet du :) f eks at vi myrdet tyskertøser etter krigen er ikke nevnt, heller ikke at vi myrdet tystere som ikke hadde gjort noen skade.

Jeg er helt klar over de tingene også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vil belyse HVORFOR de okkuperer. Var du forresten like pågående da Jordan okkuperte Vestbredden mellom 1949 og 1967? Åh, nei, du var vel ikke født den gangen...

Det har liten relevans i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skjønt det, Sør. Poenget er at det ikke er så enkelt som du skal ha det til. Du lener deg opp mot bekvemmelige vedtak i FN, en organisasjon som forlengst har utspilt sin rolle i verdenssamfunnet, ihvertfall hvis vi skal ha noe håp om å komme videre i utviklingen.

En debatt med demagoger som deg blir sisyfosarbeid. En kunne klare seg med en standardtekst og sette den på «loop».

Det er åpenbart det du gjør.

Det er ikke "bare" FN - det er SAMTLIGE land i verden. Uten unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du representerer Israel og den jevne israelers syn på konflikten, er det helt naturlig at antipatien mot Israels blodige okkupasjon og likeledes sympatien for Palestina og palestinerne stadig øker.

Det samme ble sagt i 1933 også, da NDSAP kom til makten i Tyskland. Jødene har skylda - drep dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "bare" FN - det er SAMTLIGE land i verden. Uten unntak.

Men dog

Det betyr bare at jødene må kjempe alene. En situasjon de nå begynner å bli kjent med. Ingen løftet en finger for å redde dem fra Hitler heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oponion

Det samme ble sagt i 1933 også, da NDSAP kom til makten i Tyskland. Jødene har skylda - drep dem!

Du er jo totalt på villspor hvis du prøver å gjøre motstanden mot Israels okkupasjon til et spørsmål om antisemittisme. Latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et innlegg med irrelevant svada, for å fjerne fokus fra at Israel ulovlig okkuperer palestinerenes landområder.

Det spiller liten rolle hva opinionen i Norge måtte mene. Israel må sikre sine borgeres sikkerhet, og har heldigvis guts til å gjøre det.

I denne konflikten er det for øvrig bare å lene seg tilbake og vente på at araberne går akkurat det skrittet for langt, og at de deretter får en pryl som de aldri glemmer.

Det er nok den eneste løsningen.

Israel må snart lære at man ikke forhandler med muslimer, man dikterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...