Gå til innhold

Men mamma kom aldri hjem igjen...


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Det som er latterlig er å prøve å få et mord til å blekne i lyset fra et eller flere andre.

Da kan jeg drepe en siden tre ble drept på Orderud?

Nei, når det er selvforsvar, så er det ikke latterlig. Det er akkurat som da de Allierte angrep Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 217
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    82

  • Mr Kahn

    72

  • Ulv I Faarikaal

    30

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Mitt ønske er at disse 230 tusen skal få bo og leve i fred i Judea sammen med resten av den jødiske urbefolkningen som bor der.

Du er den som vil fordrive dem. Nekter du på det, da er du jo direkte dum.

De skal bo innenfor Israels grenser fra 1967, og ikke i andre folks land.

Og de heter NYbyggere fordi de bygger på NYTT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, jeg har overhodet INGEN fordommer mot verken jøder eller israelere.

Bare idéen at man skulle ha fordommer mot folk på grunnlag av deres nasjonalitet eller føde-religion er 100% på tvers av det ståstedet jeg representerer.

Nei den går ikke. Jeg har spart på bl a denne: du er en jødehater i forkledning, du bare benytter et beleilig skalkeskjul som Israelerernes handlinger er for deg. Du er gjennomskuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israels hær har drept LANGT flere sivile enn palestinerene, som bedriver selvforsvar for å kaste ut den ulovlige okkupanten Israel.

Og de gjør det selvsagt med viten og vilje.

De som faller for israelske kuler er så og si uten unntak terrorister. En er ikke sivil når en bærer Midtøstens forbannelse; AK47'eren.

Jeg tror faktisk det finnes reelle tall på dette, men det spørs om det er noen vits å fremlegge det, da du ikke fester tillit til noe som ikke kommer fra den totalitære familiens propagandaapparat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som faller for israelske kuler er så og si uten unntak terrorister. En er ikke sivil når en bærer Midtøstens forbannelse; AK47'eren.

Jeg tror faktisk det finnes reelle tall på dette, men det spørs om det er noen vits å fremlegge det, da du ikke fester tillit til noe som ikke kommer fra den totalitære familiens propagandaapparat.

Bortsett fra de MANGE som IDF skyter med kuler, eller som dør fordi IDF bomber byene de bor i fra F16, så er det tusenvis som dør av sult/sykdom pga Israels ulovlige okkupasjon.

Hvis Israel ikke liker at palestinerene forsvarer sitt land, så kan Israel selvsagt trekke seg tilbake til sitt EGET land. Når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: " vi angrep heller ikke sivile tyskere."

Dresden?

Dresden hadde jernbane og tre militære flyplasser. Bare ren kommunikasjonssvikt var årsaken til at ikke et kobbel ME109'ere møtte bombeflyene den marsnatten i 1945.

Les John Tolands Hitler 100 siste dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den går ikke. Jeg har spart på bl a denne: du er en jødehater i forkledning, du bare benytter et beleilig skalkeskjul som Israelerernes handlinger er for deg. Du er gjennomskuet.

Kan du finne ETT eneste nynazist-innlegg på DOL hvor jeg ikke har bedt vedkommende dra til helvete?

Ikke det?

Igjen fremstår du som en løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den svært store arabiske befolkningen i Israel som ikke lider noen overlast, hva vil du kalle dem? De får faktisk være i fred. Ingen hevner seg på dem, selv om arabere fra Palestina dreper jøder i Israel.

Hva så?

Det berettiger IKKE Israel til å okkupere nabolandet, like lite som at "Norge behandler svensker godt" berettiger oss til å okkupere Sverige!

Vikarierende argumenter. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dresden hadde jernbane og tre militære flyplasser. Bare ren kommunikasjonssvikt var årsaken til at ikke et kobbel ME109'ere møtte bombeflyene den marsnatten i 1945.

Les John Tolands Hitler 100 siste dager.

Hva så?

Mener du de som bombet Dresden burde vært stilt for retten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når angrep ikke vi verken Goebbles eller Tyskland, Sør. Den kjensgjerningen synes ikke å nå frem hos deg.

Hvis noen plutselig hadde opprettet Nazi-Tyskland i halve sør-Norge så tror jeg du kan være sikker på at de ville blitt angrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse meningsmålingene er helt og holdent avhengig av hvor de avholdes. En avstemning i LO-kantina ville gjøre et helt annet utslag enn på det lokale bedehuset.

Forøvrig legger jeg ikke opp argumentasjonsrekken min etter meningsmålinger og været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kan du finne ETT eneste nynazist-innlegg på DOL hvor jeg ikke har bedt vedkommende dra til helvete?

Ikke det?

Igjen fremstår du som en løgner.

_Faktum_ er at jeg ikke har sett et eneste nynazistinnlegg på DOL, så der datt det argumentet :)

He-he. Dette blir morsommere og morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se. Virker heldigvis som flere fått opp øynene for overgrepene mot palestinerne de siste årene.

Hei tod,

Ja, det er igrunnen interessant å observere at det kun er noen få rabiate protestantiske ekstremister på det ekstreme høyre som påstår Israel har rett. Det er mulig at de lider av dårlig samvittighet pga 2. VK, men mest sannsynlig så er det bare et vikarierende motiv for å sloss mot muslimer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal bo innenfor Israels grenser fra 1967, og ikke i andre folks land.

Og de heter NYbyggere fordi de bygger på NYTT!

Hvis ikke det er plass til 230 tusen settlere på jødisk kjerneland, hvordan skal da Arafat klare å repatriere 4 millioner arabere til Israel? Og HVORFOR; HVIS MÅLET ER EN PALESTINSK STAT???????

La med se deg bortforklare dette enda en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse meningsmålingene er helt og holdent avhengig av hvor de avholdes. En avstemning i LO-kantina ville gjøre et helt annet utslag enn på det lokale bedehuset.

Forøvrig legger jeg ikke opp argumentasjonsrekken min etter meningsmålinger og været.

Nei, "argumentasjonsrekken" din er faktisk totalt fraværende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oponion

Disse meningsmålingene er helt og holdent avhengig av hvor de avholdes. En avstemning i LO-kantina ville gjøre et helt annet utslag enn på det lokale bedehuset.

Forøvrig legger jeg ikke opp argumentasjonsrekken min etter meningsmålinger og været.

Men det er kanskje litt interessant at det er konservative Aftenposten som står bak og som trykker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra de MANGE som IDF skyter med kuler, eller som dør fordi IDF bomber byene de bor i fra F16, så er det tusenvis som dør av sult/sykdom pga Israels ulovlige okkupasjon.

Hvis Israel ikke liker at palestinerene forsvarer sitt land, så kan Israel selvsagt trekke seg tilbake til sitt EGET land. Når som helst.

Først må de få og anerkjenne sitt eget land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...