Gå til innhold

Men mamma kom aldri hjem igjen...


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Jeg er politisk nøytral, totalt uten partitilhørighet. Jeg er bare en royalist, der familien, Gud , Kongen og Fedrelandet prioriteres i omtrent den rekkefølgen.

Jeg er lojal mot demokratiske rettstatsprinsipper, og hater urettferdighet.

Og påtatt dumhet.

Også er du Napoleon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 217
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    82

  • Mr Kahn

    72

  • Ulv I Faarikaal

    30

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Anti-semittisme er mot muslimer, jøder, kristne og ba'haiister - alle sammen semittiske religioner.

Og snøen er hvit, havet er blått osv. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En «fornuft» som legitimerer drap på jødiske kvinner og barn. Du støtter mordere, Sør. Hva gjør det med samvittigheten din? Er ikke jødiske kvinner og barn like mye verd som arabernes - eller dine?

Skammekroken nærmer seg faretruende for deg nå.

Israel dreper langt flere, og derfor er det du som støtter terrorister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere internasjonale eksperter (fra USA) har påpekt - begge aksjoner har ført til ØKT sjanse for terrorisme!

Men samtidig innrømmer også militære eksperter at Israels restriktive linje og rigorøse sikkerhetstiltak demper faren for angrep. For hver terrorist som «lykkes», blir ti stanset før de rekker å gjøre skade.

Det er fortsatt et potensiale her som kan utnyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst kan jeg det. Til og med DU har kalt meg en rasist, nettopp på samme grunnlag. Flere av DOLingene har også kalt meg rasist, og guderne vet hvor mange andre nettsteder jeg har fått det stempelet.

Jeg har brukt betegnelsen rasist på deg, men ikke fordi du kritiserte "arabisk terror".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

På samme måte som nazistenes okkupasjon av Norge i 1940 var for å forhindre Hjemmefrontens planer om å jage Tyskland i Middelhavet?

Mr Khan vs Reality, Your Honour

Jeg kan bare tålmodig gjøre hr. Sør oppmerksom på at tyskerne angrep oss, og de gjorde det ikke mens vi var på ferie ved Middelhavet.

En fullstendig irrelevant problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men samtidig innrømmer også militære eksperter at Israels restriktive linje og rigorøse sikkerhetstiltak demper faren for angrep. For hver terrorist som «lykkes», blir ti stanset før de rekker å gjøre skade.

Det er fortsatt et potensiale her som kan utnyttes.

Ja, og for hver bygning de raserer, og uskyldige mennesker de dreper, så genererer de 20 nye terrorister.

Tror du det er flere potensielle selvmordsbombere nå enn for 10 år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare tålmodig gjøre hr. Sør oppmerksom på at tyskerne angrep oss, og de gjorde det ikke mens vi var på ferie ved Middelhavet.

En fullstendig irrelevant problemstilling.

Hvem som gjorde hva for ørten år siden er lite relevant, unntatt som trenerings-metode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare en hvemsomhelst som peller fjøra av deg fra tid til annen.

Ren rutine.

De eneste fjærene du peller er dem du er blitt rullet i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men det er du som utfører det, jfr. din trakassering av alle "asylsøkere og andre utendfra".

Som svar på dine falske anklager som du repeterer i hundretall meldinger til meg;

du er en jødehater som bytter ut navnet jøde med israeler. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israel dreper langt flere, og derfor er det du som støtter terrorister.

Det er noe fundamentaqlt galt med det resonnementet. Israel dreper ikke sivile med overlegg, slik araberne gjør. Dessuten er det bare de strenge sikkerhetstiltakene som forhindrer israelske dødsofre å være minst det ti-dobbelte.

Bare DET i seg selv rettferdiggjør okkupasjonen. Det de BURDE gjøre, er å kjeppjage disse campingturistene over Jordaneleven og annektere hele landet fra Rosh Hanikra til Eilat, og fra Jordaneleven til Middelhavet. Det ville USA ha gjort, og det samme ville Norge gjort, om de hadde vært i den samme situasjonen.

Og du snakker om å sitte med rævva i ei bløtkake? Du må jo ha en på innsiden av hodet.

*Skoggerler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt betegnelsen rasist på deg, men ikke fordi du kritiserte "arabisk terror".

Og jeg har kalt deg jødehater, men trakk det dengang mot bedre vitende. Nå er jeg ikke så sikker lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som svar på dine falske anklager som du repeterer i hundretall meldinger til meg;

du er en jødehater som bytter ut navnet jøde med israeler. Så enkelt er det.

*flirer*

Er du enig med ALT Torbjørn Jagland utførte?

Hvis nei, er du da en "Norges-hater"?

At jeg kritiserer den israelske regjering gjør meg like lite til "jødehater" som kritikk av Jens Stoltenberg gjør meg til "Norgeshater".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og for hver bygning de raserer, og uskyldige mennesker de dreper, så genererer de 20 nye terrorister.

Tror du det er flere potensielle selvmordsbombere nå enn for 10 år siden?

De som er hjernevasket og programmert vil før eller siden sprenge seg selv blant sivile jøder, uansett om IDF trekker seg ut eller jevner hver eneste leirehytte med jorden. Hirohitos Kamikatzee'er tok også slutt når USA satte inn alle sine militære muskler. Det samme vil disse robotene som tror blindt på paradis og 72 jomfruer i et hinsidig horehus.

Det finnes ikke bevis for at påstanden din holder vann, Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe fundamentaqlt galt med det resonnementet. Israel dreper ikke sivile med overlegg, slik araberne gjør. Dessuten er det bare de strenge sikkerhetstiltakene som forhindrer israelske dødsofre å være minst det ti-dobbelte.

Bare DET i seg selv rettferdiggjør okkupasjonen. Det de BURDE gjøre, er å kjeppjage disse campingturistene over Jordaneleven og annektere hele landet fra Rosh Hanikra til Eilat, og fra Jordaneleven til Middelhavet. Det ville USA ha gjort, og det samme ville Norge gjort, om de hadde vært i den samme situasjonen.

Og du snakker om å sitte med rævva i ei bløtkake? Du må jo ha en på innsiden av hodet.

*Skoggerler*

Du støtter Israels terrorisering og drap på sivilbefolkningen, og støtter derved terrorisme og terrorister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er hjernevasket og programmert vil før eller siden sprenge seg selv blant sivile jøder, uansett om IDF trekker seg ut eller jevner hver eneste leirehytte med jorden. Hirohitos Kamikatzee'er tok også slutt når USA satte inn alle sine militære muskler. Det samme vil disse robotene som tror blindt på paradis og 72 jomfruer i et hinsidig horehus.

Det finnes ikke bevis for at påstanden din holder vann, Sør.

Jo, det finnes bevis.

Det er langt flere selvmordsbombere nå enn for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som gjorde hva for ørten år siden er lite relevant, unntatt som trenerings-metode.

Så langt er det araberne som trenerer. Arafat forlangte for mye på Camp David, og hele fredskonfereansen gikk i dass. Selv Clinton la hele skylden på Arafat.

Det er jo bra tåpelig å forlange at 4 millioner arabere skal repatrieres til Israel hvis målet er en egen stat. Hvem fan skal bo i dette palestina-eventyren da? Arafat og hans bloddryppende løytnanter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har kalt deg jødehater, men trakk det dengang mot bedre vitende. Nå er jeg ikke så sikker lenger.

Du kan være 100% sikker på at jeg ikke hater jøder. Konseptet er totalt meningsløst for meg, fordi jeg verken liker eller misliker folk på grunnlag av deres rase.

Men du kan få lov til å påstå at jeg misliker den israelske okkupasjonen av palestinerenes områder. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det araberne som trenerer. Arafat forlangte for mye på Camp David, og hele fredskonfereansen gikk i dass. Selv Clinton la hele skylden på Arafat.

Det er jo bra tåpelig å forlange at 4 millioner arabere skal repatrieres til Israel hvis målet er en egen stat. Hvem fan skal bo i dette palestina-eventyren da? Arafat og hans bloddryppende løytnanter?

Genève-avtalen har løst det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...