Gå til innhold

Men mamma kom aldri hjem igjen...


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

_Faktum_ er at jeg ikke har sett et eneste nynazistinnlegg på DOL, så der datt det argumentet :)

He-he. Dette blir morsommere og morsommere.

Mr Kahn skrev et "takke-innlegg" til meg etterpå! :-)

Beklager UiF - du nådde ikke opp i dag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 217
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    82

  • Mr Kahn

    72

  • Ulv I Faarikaal

    30

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Disse meningsmålingene er helt og holdent avhengig av hvor de avholdes. En avstemning i LO-kantina ville gjøre et helt annet utslag enn på det lokale bedehuset.

Forøvrig legger jeg ikke opp argumentasjonsrekken min etter meningsmålinger og været.

"En avstemning i LO-kantina ville gjøre et helt annet utslag enn på det lokale bedehuset."

Dette blir uskalig. Utvalget er på 652 personer og er selvsagt ikke avholdt i LO-lantina, men er mest mulig representativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det er plass til 230 tusen settlere på jødisk kjerneland, hvordan skal da Arafat klare å repatriere 4 millioner arabere til Israel? Og HVORFOR; HVIS MÅLET ER EN PALESTINSK STAT???????

La med se deg bortforklare dette enda en gang.

Dine 230000 bor der i kontravensjon av Genèvekonvensjonen (paragraf 49, hvis jeg ikke tar feil), som eksplisitt forbyr noen å bosette seg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så?

Mener du de som bombet Dresden burde vært stilt for retten?

Jeg ser ikke relevansen her, Sør. Bombene som falt over Dresden hadde militære mål og hensikter, og de 125 tusen som døde har etterkrigstiden absorbert som et beklageleig, men akk så nødvendig offer.

Hva jeg mener om dette idag er hakkende likegyldig i forhold til arabernes terror av jødiske kvinner og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke relevansen her, Sør. Bombene som falt over Dresden hadde militære mål og hensikter, og de 125 tusen som døde har etterkrigstiden absorbert som et beklageleig, men akk så nødvendig offer.

Hva jeg mener om dette idag er hakkende likegyldig i forhold til arabernes terror av jødiske kvinner og barn.

Og palestinerene forsvarer sine landområder, akkurat som Hjemmevernet gjorde. Og akkurat med samme rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Mr Kahn skrev et "takke-innlegg" til meg etterpå! :-)

Beklager UiF - du nådde ikke opp i dag heller.

JEG har ikke sett noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor du ikke kan svare?

Det er ikke "noe" der å svare på - kun svada og løgn om at Israel bedriver "selvforsvar" ved sin ulovlige okkupasjon av palestinerens landområder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er kanskje litt interessant at det er konservative Aftenposten som står bak og som trykker?

Hehe, det konservative Aftenposten har den ortodokse marxisten Harald Stanghelle i sjefsstolen, og det var da også Aftenposten som ga Knut Hamsun en hel side for å skrive Hitlers nekrolog så sent som den 5. mai 1945.

Jadda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"En avstemning i LO-kantina ville gjøre et helt annet utslag enn på det lokale bedehuset."

Dette blir uskalig. Utvalget er på 652 personer og er selvsagt ikke avholdt i LO-lantina, men er mest mulig representativt.

Det var ment som et EKSEMPEL. Les før du svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du ville vel neppe godtatt at det som skjedde i konsentrasjonsleirene var "rasistisk" eller "nazistisk"?

Det var rendyrket ondskap og irrasjonelt hat. Hvilket navn du setter på det er det samme for meg. Det er handlingen som betyr noe/alt.

Stalin drepte 20 mill i et annet navn. Uten at det var krig. ca 400.000 var bare hans meningsmotstandere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og palestinerene forsvarer sine landområder, akkurat som Hjemmevernet gjorde. Og akkurat med samme rett.

Nei, de gjør nok ikke det.

*tålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da angriper de. Det er mange bevis på det, og senest i 1973.

*ler*

Og det var logikken mot at nazistene skulle trekke seg ut av Norge? For da angriper Hjemmevernet Berlin?

Tror du selv på det du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rendyrket ondskap og irrasjonelt hat. Hvilket navn du setter på det er det samme for meg. Det er handlingen som betyr noe/alt.

Stalin drepte 20 mill i et annet navn. Uten at det var krig. ca 400.000 var bare hans meningsmotstandere.

Ja - det er noe du (som ligger så nært opptil deres ideologi) bør tenke litt på, FØR du trakasserer uskyldige folkegrupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, da angriper de. Det er mange bevis på det, og senest i 1973.

Det vet de fleste, at målet er å kaste jødene på havet, ikke fred eller å dele noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...