Gjest Barsken Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Det var da også noe å lure på, men når du først spør, så ja det har han. Hehe... Han har det ja! 0 Siter
damedame Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 De spiste, roste henne for de gode vaflene og spurte hva som var i for at hun hadde fått de så gode... og da svarte hun brystmelk. *ler* Unnskyld meg, men jeg kan ikke annet enn å synes dette er morsomt. 0 Siter
serendipity Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Ja, hun er en frigjort dame - men koselig og morsom. Men hva i hel... var poenget med det?? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Mannen min smakte på morsmelken en gang fordi han var nysgjerrig. Ingen tiltrekning knyttet til deg. Heldigvis, for jeg hade stooore problemer med å kombinere de tingene. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Mannen min smakte på morsmelken en gang fordi han var nysgjerrig. Ingen tiltrekning knyttet til deg. Heldigvis, for jeg hade stooore problemer med å kombinere de tingene. Jeg mente selvsagt "knyttet til _det_", ikke til "deg". 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Mannen min har smakt, ja, men ikke noe mer. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Og hvordan gjør man det? Tenner du på det eller? 0 Siter
Gjest PikeApparatet Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Husker jeg så på tv en gang, en høygravid, flott kvinne som satt på sengekanten og melken sto som to stråler ut av brystene hennes. Selv syns jeg faktisk det så utrolig erotisk ut...! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 *ler* Unnskyld meg, men jeg kan ikke annet enn å synes dette er morsomt. Ler med deg, jeg... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Men hva i hel... var poenget med det?? Vet da søren, jeg. Kanskje hun liker det sånn? 0 Siter
Gjest Barsken Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Mannen min smakte på morsmelken en gang fordi han var nysgjerrig. Ingen tiltrekning knyttet til deg. Heldigvis, for jeg hade stooore problemer med å kombinere de tingene. Hva var problemet? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Hva var problemet? Jeg synes ikke amming og sex hører sammen, og hvis mannen min hadde tent på melkefylte bryster, hadde vi hatt et problem. For meg er det kvalmt å kombinere. 0 Siter
serendipity Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Vet da søren, jeg. Kanskje hun liker det sånn? Hun ja :-) Trodde man først og fremt tok hensyn til gjestene sine, hehe.. 0 Siter
Gjest Helt på jordet? Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Jeg trodde ikke melkeproduksjonen kom igang før ETTER kvinnen har født??? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Hehe... Han har det ja! Ja, han har det ja. Smakte altså, men det var jo ikke slik at han slukket tørsten da akkurat. 0 Siter
Mistera Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 De fikk vite det etterpå da de spurte hva som var i... Hihi... litt dårlig gjort, det er som å spise griseballer å like det og får vite at det er griseballer du har spist etter på... URK 0 Siter
Anki Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 En viss barnebokforfatter serverte vafler med morsmelk til noen journalister... Skjønner ikke helt hvorfor det skulle være så *urk* jeg da. Melk er melk enten det kommer fra kua eller ei kjerring hehe Jeg ville vel sikkert også tenkt *urk* med en gang, men det er vel ikke stort verre sånn sett enn å spise vafler med melk fra kua;) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Jeg pleier ha morsmelk i kaffen, det er best. 0 Siter
Babooba Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 En viss barnebokforfatter serverte vafler med morsmelk til noen journalister... Og jeg har en venninne som jobber på barneavdelingen på sykehus. Dersom de har morsmelk som de vet de ikke får brukt før den blir dårlig, så bruker de den gjerne i vaffelrøra. Fordi den da blir så god ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.