Gå til innhold

Hvor skal jeg henvende meg ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Gå til en advokat og tinglys testamentet.

Pricilla, du må ikke tenke på at du skal dø enda. Det går nok bra skal du se :o)

Jeg er ikke alltid like fornøyd med livet jeg heller men har ikke lyst til å dø enda.

neida.. har nok litt itd igjen. Men bare forsikre meg at de jeg vil skal ha tingne og pengene mine får det...

kanskje jeg får legge meg nå.. Hjelper lite å sitte oppe og synes synd på seg sjøl! ;O)

Hatt en veldig fin kveld.. Ha en fin natt.. Natti ; )

Bruk en advokat til dette, fordi det er flere fallgruber og det er fort gjort å gjøre en feil så testamentet blir ugyldig.

For endel år siden ble ett testamentet, som det var strid om, kjent ugyldig fordi vedkommende hadde skrevet under på feil side av dokumentet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...