Gjest Daisy Loamsdown of Deephallow aka Haleh Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 http://www.chriswetherell.com/hobbit/ mvh 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Mitt: Iris Broadbelt of Buckland eller Iris Chubb alt ettersom om jeg tar med begge etternavnene. Samboer sitt: Drogo Hamwich of Buckleberry Fern 0 Siter
Prozak Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Fastolph Sandybanks of Frogmorton. (Forøvrig ikke helt korrekt, siden den dårlig lagede generatoren ikke tar norske tegn) "..................." 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Dimple Sandybanks of Frogmorton 0 Siter
Gjest Tutleguri Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Daisy Foxburr of Loamsdown! Mitt alvenavn (http://www.chriswetherell.com/elf/Default.asp) er Idril Helyanwë. 0 Siter
monass Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Primula... Loamsdown of Deephallow :-) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Vi er mange her som er "of Frogmorton", til tross for at vi bare er 29 i landet mitt etternavn.. :-) Mitt fulle hobbitnavn er Peony Underhill of Frogmorton 0 Siter
KaVa Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Melilot Gamgee-Took of Bywater er hobbitnavnet. Maranwë Telrúnya er alvenavnet 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Iris Danderfluff of Willowbottom Min samboers hobbitnavn blir: Moro Gamgee-Took of Bywater 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Hobbitnavn: Sweetpea Brandybuck of Buckland Alvenavn: Finduilas of Dorthonion 0 Siter
Fay Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Rosie-Posie Loamsdown of Deephallow Hehehe.... Gubben heter Wilibald Loamsdown of Deephallow Så her er vi da, Rosie-Posie og Wilibald *fnis* 0 Siter
Fay Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Rosie-Posie Loamsdown of Deephallow Hehehe.... Gubben heter Wilibald Loamsdown of Deephallow Så her er vi da, Rosie-Posie og Wilibald *fnis* Det rare er jo at Aurora OGSÅ heter Rosie-Posie De andre ungene heter Tigerlily, Polly og Orgulas 0 Siter
April Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Samboern har: Togo Hamwich of Buckleberry Fern Jeg har: Polly Hamwich of Buckleberry Fern Men vi har ikke samme etternavn irl... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Jeg heter Dimple Chubb-Baggins of Pincup Sambis heter Berilac Baggins of Bywater 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.