Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest strandhai

Oj, ser nå at min Pels for og imot er borte?????? hva har skjedd her? har ikke sett det selv jeg før du kommenterte det. Så jo at den drog ut i evigheter da, men er det ikke meningen at alle skal få si sin mening.hm.

Syns du burde lage den en gang til jeg, sånn at de av oss som har sterke meninger om pels, men som ikke rakk å få skrevet de ned, kan få en mulighet til!:-)

Syns du burde lage den en gang til jeg, sånn at de av oss som har sterke meninger om pels, men som ikke rakk å få skrevet de ned, kan få en mulighet til!:-)

jo, skulle jo gjerne ha satt den inn på ny igjen, men tenker som så at en viss person kommer til å se det som sin fornøyelse og hisse opp folk på ny igjen så den blir sletta. personen ville aldri ha gitt seg.

jo, skulle jo gjerne ha satt den inn på ny igjen, men tenker som så at en viss person kommer til å se det som sin fornøyelse og hisse opp folk på ny igjen så den blir sletta. personen ville aldri ha gitt seg.

Hei Tiga,

Ville du ha "gitt deg"?

:-)

Med vennlig hilsen

Annonse

Oj, ser nå at min Pels for og imot er borte?????? hva har skjedd her? har ikke sett det selv jeg før du kommenterte det. Så jo at den drog ut i evigheter da, men er det ikke meningen at alle skal få si sin mening.hm.

Ja skulle tro det.

Det var da ikke så ille det jeg rakk å se iallefall.

Synes det var dårlig gjort ja.

Annonse

Ville du???

Gi meg på hva da?

Jeg påpekte at ville dyr ikke nødvendigvis (for å si det pent) har et bedre liv enn dyr i fangenskap. Ettersom diverse ikke hadde argumenter mot det, ble det drittkasting.

Jeg stopper ofte, men da kommer det også ofte noen som anklager meg for "ikke å svare på spørsmål".

Med vennlig hilsen

Gjest strandhai

Skjønner ikke at folk kan la vær å la seg provosere. Snakker vi om samma person, gjør han jo ikke annet enn å provosere ved å servere latterlige påstander.....

Gjest strandhai

Gi meg på hva da?

Jeg påpekte at ville dyr ikke nødvendigvis (for å si det pent) har et bedre liv enn dyr i fangenskap. Ettersom diverse ikke hadde argumenter mot det, ble det drittkasting.

Jeg stopper ofte, men da kommer det også ofte noen som anklager meg for "ikke å svare på spørsmål".

Med vennlig hilsen

Unnskyld meg, men hvordan er det mulig å påstå at ville dyr ikke har det bedre enn dyr i fangenskap!?! Håper det er fler enn meg som ser idiotien i den påstanden.....

Unnskyld meg, men hvordan er det mulig å påstå at ville dyr ikke har det bedre enn dyr i fangenskap!?! Håper det er fler enn meg som ser idiotien i den påstanden.....

Hvordan vet du det?

Bare fordi du (og jeg) synes noe er bedre, betyr ikke at dyr tenker likt.

Med vennlig hilsen

UiF har ved flere anledninger påstått at jeg nekter ham ytringsfrihet.

Jeg har flere ganger spurt om jeg forhindret ham fra å taste, men nå har jeg endelig forstått hva han mener med det! :-)

Med vennlig hilsen

Men kanskje du burde ta imot tilbudet om å bruke superlim på tastene hans?

Mange på DOL ville nok sette pris på det...

Gi meg på hva da?

Med vennlig hilsen

Tror ikke du helt vet hva du snakker om, når du kan si noe sånt.

Gi meg bevis på det...

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...