Gå til innhold

Og hva jobber dere som?

Anbefalte innlegg

Gjest nysjerrigper
Skrevet

På barneforumet var det spørsmål om hva innsenderne jobber som. Interessant å se hva dolerne på åpent har som yrke.

Skrevet

Vel, vi er jo på Åpent også, vi som er på Foreldreforum.

Så svaret blir jo det samme :)

Skrevet

Jeg jobber ikke. Jeg er en av dem som sitter her på dol og skriver for statens penger.

Skrevet

Jeg jobber ikke. Jeg er en av dem som sitter her på dol og skriver for statens penger.

Jeg er student

Skrevet

Hehe! Du har da hvertfall humor :-)

gardina1365380627
Skrevet

det er vel ikke helt riktig,det er slitsomt nok og gå hjemme med små barn og en kropp som ikke fungerer,det er det for meg.gardina

Skrevet

det er vel ikke helt riktig,det er slitsomt nok og gå hjemme med små barn og en kropp som ikke fungerer,det er det for meg.gardina

Gardina, velkommen. Har ventet på ditt første innlegg.

klem

Skrevet

Hehe! Du har da hvertfall humor :-)

Noe positivt må det være med meg også :o)

Skrevet

Som Misjonær...

Kva kunne det ellers ha vert...

Ha ein fin dag!

gardina1365380627
Skrevet

Gardina, velkommen. Har ventet på ditt første innlegg.

klem

takk,dorthe.kansje blir det flere.

Skrevet

Vel, vi er jo på Åpent også, vi som er på Foreldreforum.

Så svaret blir jo det samme :)

Men vi på Åpent er jo ikke nødvendigvis på foreldreforum :-)

Eller - jeg roter meg inn der via 100 nyeste da, men har jo egentlig ikke noe der å gjøre.

Har et pelskledd firbent barn, men det teller visst ikke helt.. ;-)

Skrevet

Jeg er heltidsstudent og deltidsansatt på hotell. En blank helg i almanakken er en stor glede (og overraskelse) :)

Skrevet

Er student, jobber som frivillig på et klubbhus for ungdom fra 12- 18 år...

Skrevet

Jo, men for noen av oss er det heldagsjobb bare å faktisk komme gjennom dagen i en bit. Det er ikke det samme som å late seg med offentlig støtte akkurat...

Gjest pappa'n min heter faktisk bjørn
Skrevet

Jo, men for noen av oss er det heldagsjobb bare å faktisk komme gjennom dagen i en bit. Det er ikke det samme som å late seg med offentlig støtte akkurat...

Og noen har humor gjennom dagen - andre tar alt alvorlig

Skrevet

takk,dorthe.kansje blir det flere.

Det håper jeg da virkelig. Så kan du bli en oss som sitter her "hele dagen" :o)

Skrevet

Og noen har humor gjennom dagen - andre tar alt alvorlig

Joda, jeg er jo godt kjent for å være gravalvorlig og sur til enhver tid? Humoren har jeg gjemt et sted bak tarmtottene så den svært skjelden viser seg ute.

Skrevet

Du tror vel ikke jeg sitter her kun fordi jeg liker å late meg vel :o). Har ikke så mye valg faktisk, ja jeg kan jo se på dr.Phil

Skrevet

Jeg er student og nyyyter livet:) Neste uke skal jeg ut praksis...*hjelp*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...