Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har skjedd med Jordans tanntråd?

Jeg har ergret meg ganske lenge over den nye som slites etter halvgjort jobb. Er nå oppe i 3 tråder pr gang (mao 3-6 tråder pr dag).

Sånt blir det penger til Jordan og sure kunder av. Hører dere, Jordan?

Skrevet

Kjøper ikke Jordan mer. Netopp på grunn av det du sier. Er storforbruker av tanntråd og har gått over til Johnson & Johnson dental tape

Skrevet

Jeg er gått over til hamp, fåes hos rørleggerbutikken.

Skrevet

Bruker heller ikke Jordan.Forbannet drit at det ryker:-)

Skrevet

Kjøper ikke Jordan mer. Netopp på grunn av det du sier. Er storforbruker av tanntråd og har gått over til Johnson & Johnson dental tape

Er du sikker på at det er tape? ;-)

Apoteket?

Skrevet

Kanskje lurt!

Skrevet

Bruker heller ikke Jordan.Forbannet drit at det ryker:-)

Jammmmen, hva bruker du da?

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Er det ikke jordan som har det elastiske konseptet med relativt brede tråder som utvider seg? Det er jo helt genialt, hvertfall for oss som er litt eh trange i hakket.

Gjest Tristelin@
Skrevet

Det er den tannlgene anbefaler! Ihvertfall min. Får den vel bare på apoteket nå!

Gjest lis@bet
Skrevet

Har bare en ting å si; Johnson&Johnson i hvit, høy, firkantet boks. Ingen over, ingen ved siden.

Gjest Nikkløs
Skrevet

Er det lovlig det da?

Skrevet

Er det lovlig det da?

Javisst - jeg kan sende deg en dått fra jobben:-/

Gjest Nikkløs
Skrevet

Javisst - jeg kan sende deg en dått fra jobben:-/

Ja, og hva er gateprisen på hamp nå. Har ikke fulgt med i det siste

Skrevet

Er du sikker på at det er tape? ;-)

Apoteket?

Det står dental tape på hvertfall. Har det litt trangt i kjeften pga at jeg har hatt reulering, så jeg må bruke en helt tynn tanntråd. Får den på apoteket ja. Har sett den i velassorterte matbutikker også.

Skrevet

Ja, og hva er gateprisen på hamp nå. Har ikke fulgt med i det siste

Ikke bekymmre deg om det, du får av meg. Jeg kan sette den inn med litt rørloctite, så glir den bedre mellom tenna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...