Gjest Surrealis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ja hei. Har fått vannskade i en kjellerleilighet. Rørbrist inni en vegg, og altså en klar forsikringssak. Så er altså spørsmålet - hva kan kreves reparert? For eksempel er halve badet ødelagt av fukt. Baderomsplatene på to vegger spriker og må bort (inkl. veggene). Men har jeg da krav på at alle fire badvegger skal se like ut - fordi de gjorde det før skaden? Forsikringsselskapet prøver seg med at NOE kan skiftes ut. Det synes jeg er merkelig. Annet er at deler av gulvet i kjøkken og stue er ødelagt. Her har jeg fra før lagt et helt gulv uten skøyter, men selskapet prøver seg altså med å SKILLE gulvet (feks med en list) for så å skifte KUN det som er skadet. ALtså blir det fargeforskjell - og det ser toskete ut i forhold til den standarden som ellers er i leiligheta. Hva har en egentlig krav på, og hva er vanlig??? Finnes det artikler på nettet om dette kanskje? Hmmmm... Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135181-vannskade-og-forsikringsselskaper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.