Gå til innhold

Politikk: ber Kjell Magne til guden sin om råd i sin jobb?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

42 prosent av alle barn i Oslo har innvandringsbakgrunn. De aller fleste har ikke-vestlig opprinnelse.

De korrekte tall er trolig nærmere 50%.

Dette henger sammen med at de første innvandreres barn nå selv henter sine ektefeller i "hjemlandet" og selv får barn i Norge. Disse barna regnes ikke med i innvandrerbefolkningen fordi en av foreldrene er født i Norge. Selv om de selvsagt er fremmedkulturelle så godt som noen.

Man trenger ikke rare matematikkunnskaper til for å skjønne at muslimer i løpet av 20-30 år vil utgjøre flertallet i Oslo.

Da vil helvete starte.

I mellomtiden vil byen fortsette å bli delt inn i soner med hvite og mørke av forskjellige utgaver. Folk samler seg i egne bydeler.

Nå står Groruddalen for tur til okkupasjon. Boligprisene faller (se Dagens Næringsliv) og nordmenn flytter ut. Det gjelder å rømme mens leilighetene fortsatt har noen verdi.

Alt er konsekvensen av en innvandringspolitikk ute av kontroll. Den høyeste prisen må innvandrerne betale.

Du skriver: "Man trenger ikke rare matematikkunnskaper til for å skjønne at muslimer i løpet av 20-30 år vil utgjøre flertallet i Oslo."

Nei - faktisk så er det åpenbart at hvis man mener det så har man INGEN matematikkunnskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    81

  • Ulv I Faarikaal

    69

  • Dorthe

    21

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Viss dine tall stemmer, og det tror jeg nok de gjør vil vi trolig havne i en stor religionskonflikt om ikke lenge. Som kjent har religion vært årsaken til alle kriger.

Mange blir stemplet som rasister bare man viser et lite snev av samfunnsforståelse og klarer og se sammenhenger.

Den egentlige rasismen tilhører vel egentlig de som ikke tåler å se realiteten i øynene hverken i nåtid eller i et historisk perspektiv.

mvh

*virkelighetsorienterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har dokumentert dine fremmedfientlige innlegg gjentatte ganger, og de rammer selvsagt like mye jøder som muslimer. Nynazistene som du nører opp under gir selvsagt faen om de dreper/mobber en jøde eller en muslim.

Det er IKKE "bedre" å trakassere muslimer i 2004 enn det var å trakassere jøder i 1937.

Jeg vet ingenting om noen nynazier, har ikke nevnt dem, de intresserer meg ikke.

Det er som du sier ikke bedre å hetse jøder i 2004 enn i 1930. Jeg minner igjen om den palestinske muftien (øverste mulimske leder) som var Hitlers gjest og rådgiver i jødespørsmål, besøkte utryddelseleire og dannet en hær som skulle hjelpe Hitler med å utrydde jøder i midtøsten.

I dag har vi også en gjennomkorrupt leder som stjeler fra sitt folk og lar dem sulte i hjel mens han forsøker å utrydde jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Alt er konsekvensen av en innvandringspolitikk ute av kontroll. Den høyeste prisen må innvandrerne betale."

Ja - de vet jo ikke sitt eget beste.

Den riktige måten må jo være å sende "dem" tilbake til landsbygden i Pakistan, for der blir jo kvinnene behandlet langt bedre, ikke sant Grip?

Dine vikarierende motiver er som vanlig meget åpenbare.

Tror du at et lite land som Norge kan ta imot og hjelpe alle vanskeligstilte utenlandske kvinner?

Har du ingen forståelse for tall og størrelser.

Med en slik tankegang ville Barentshavet vært tomt for fisk for flere titalls år siden, du må forstå at Norge med vel 4 mill. innbyggere ikke har kapasitet til å løse alle verdens problemer på egen jord.

Problemene må løses der de er. Det blir som å at alle i Sauda skal flytte til Oslo straks smelteverket blir lagt ned. Det må da være bedre og billigere at smelteverket i Sauda gjennoppstår. For ikke å snakke om Saudaværingene sin identitet og selvrespekt.

Og så er det vel litt rart da at lille Norge er den som har svaret på det Gode liv.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at et lite land som Norge kan ta imot og hjelpe alle vanskeligstilte utenlandske kvinner?

Har du ingen forståelse for tall og størrelser.

Med en slik tankegang ville Barentshavet vært tomt for fisk for flere titalls år siden, du må forstå at Norge med vel 4 mill. innbyggere ikke har kapasitet til å løse alle verdens problemer på egen jord.

Problemene må løses der de er. Det blir som å at alle i Sauda skal flytte til Oslo straks smelteverket blir lagt ned. Det må da være bedre og billigere at smelteverket i Sauda gjennoppstår. For ikke å snakke om Saudaværingene sin identitet og selvrespekt.

Og så er det vel litt rart da at lille Norge er den som har svaret på det Gode liv.

mvh

Er det noen som har sagt at vi skal løse alle verdens problemer?

Ikke det?

Men å bable om "religionskrig" fordi 1,3% av Norges befolkning er muslimer er "dypt godnatt"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ingenting om noen nynazier, har ikke nevnt dem, de intresserer meg ikke.

Det er som du sier ikke bedre å hetse jøder i 2004 enn i 1930. Jeg minner igjen om den palestinske muftien (øverste mulimske leder) som var Hitlers gjest og rådgiver i jødespørsmål, besøkte utryddelseleire og dannet en hær som skulle hjelpe Hitler med å utrydde jøder i midtøsten.

I dag har vi også en gjennomkorrupt leder som stjeler fra sitt folk og lar dem sulte i hjel mens han forsøker å utrydde jøder.

Du skriver: "Jeg vet ingenting om noen nynazier, har ikke nevnt dem, de intresserer meg ikke."

Nei, det interesserer deg selvsagt ikke, men det interesserer de av oss som har jødiske venner som blir rammet av at du nører opp under fremmedfryken i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men han Bush er jo ikke noe bedre da! Han veiver jo om seg med "God bless...ditt og datt" hele tiden, sier man må be om både det ene og det andre, og prater temmelig mye mer om kirken og Gud enn Bondevik gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*ler*

Ja, bortsett fra at jødehetsen altså GIKK NED i Frankrike i 2003.

Derutover så er det selvsagt idioti å forveksle kritikk av Israels ulovlige okkupasjon og terrorisering av nabolandet, med anti-semittisme.

VI skjønner godt at israelkritikken er et skalkeskjul for jødehat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritva:)

Det du presenterer er løgn.

Jødehets (som du er minst like ansvarlig for som noen andre med ditt fremmedfientlige vås) gikk NED i både Sverige og Frankrike i 2003, og det er ingen grunn til å tro at det er forskjellig i Norge.

Videre ser jeg at du vil kneble ytringsfriheten for folk som vil bære hijab.

Og at pressen i Norge, som er eiet av store mediakonsern, er "sterkt venstreorientert" er også en løgn, som i tillegg er direkte latterlig.

Du kler også hodeplagg....klarte ikke å holde det inne Sør*hehe* Du er en klok mann, du kan mye og mangt, men som du også vet...jeg er sterkt uenig i noen av dine meninger, men jeg respekterer deg like fullt ut som du gjør meg..og da er det jo helt greit:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Jeg vet ingenting om noen nynazier, har ikke nevnt dem, de intresserer meg ikke."

Nei, det interesserer deg selvsagt ikke, men det interesserer de av oss som har jødiske venner som blir rammet av at du nører opp under fremmedfryken i Norge.

Hvordan tar dine jødevenner det at du kritiserer Israel?

Det har gått opp for de fleste jøder for mange år siden at israelkritikken er blitt ren jødehets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Jeg vet ingenting om noen nynazier, har ikke nevnt dem, de intresserer meg ikke."

Nei, det interesserer deg selvsagt ikke, men det interesserer de av oss som har jødiske venner som blir rammet av at du nører opp under fremmedfryken i Norge.

Er det et godt tegn at studenter bedriver jøldehets i undervisningen?

http://www.dagen.no/show_art.cgi?art=5023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sagt at vi skal løse alle verdens problemer?

Ikke det?

Men å bable om "religionskrig" fordi 1,3% av Norges befolkning er muslimer er "dypt godnatt"!

Du tok nok ikke poenget til Grip, 1,3% av befolkningen, pointet var jo at om 20 - 30 år vil dette tallet være vesentlig større.

Et annet faktum er at innvandringspolitikken spiller falitt ved at innvandrinrere klumper seg sammen på enkelte steder slik at prosentsatsen der blir vesentlig høyere der.

I en bygd med 200 innbyggere og 0 innvandrere vil jo % bli 0. Kanskje vil den være 0 på samme stedet om 20 - 30 år også. Men det gir jo et lite riktig bilde viss innvandrerprosenten er 50 % i Grorudalen.

Skulle jo egentlig tro at alle disse som du viser til som kommer fra landsbygda i Pakistan heller ville bo i en liten bygd enn i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kler også hodeplagg....klarte ikke å holde det inne Sør*hehe* Du er en klok mann, du kan mye og mangt, men som du også vet...jeg er sterkt uenig i noen av dine meninger, men jeg respekterer deg like fullt ut som du gjør meg..og da er det jo helt greit:-)

Hei!

Uenighet og mangfold er egentlig av det gode. Problemene oppstår når noen insisterer på at andre må ha samme mening som dem.

Jeg tipper de fleste her er helt enige i at hijab ikke er "av det gode", men jeg tror ikke at man løser noen problemer ved at vi skal bestemme hva andre skal ha på hodet. Det bør kvinnene selv få avgjøre.

Alt godt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver: "Jeg vet ingenting om noen nynazier, har ikke nevnt dem, de intresserer meg ikke."

Nei, det interesserer deg selvsagt ikke, men det interesserer de av oss som har jødiske venner som blir rammet av at du nører opp under fremmedfryken i Norge.

Jeg kan vanskelig tro du har så mange jødevenner, ei heller andre venner. Jeg tror nok heller du er en slik Elling type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mukashi

Du tok nok ikke poenget til Grip, 1,3% av befolkningen, pointet var jo at om 20 - 30 år vil dette tallet være vesentlig større.

Et annet faktum er at innvandringspolitikken spiller falitt ved at innvandrinrere klumper seg sammen på enkelte steder slik at prosentsatsen der blir vesentlig høyere der.

I en bygd med 200 innbyggere og 0 innvandrere vil jo % bli 0. Kanskje vil den være 0 på samme stedet om 20 - 30 år også. Men det gir jo et lite riktig bilde viss innvandrerprosenten er 50 % i Grorudalen.

Skulle jo egentlig tro at alle disse som du viser til som kommer fra landsbygda i Pakistan heller ville bo i en liten bygd enn i Oslo.

SItat:"Skulle jo egentlig tro at alle disse som du viser til som kommer fra landsbygda i Pakistan heller ville bo i en liten bygd enn i Oslo."

De er vant til å bo tett sammen, og holder en streng partriarkalsk familiestruktur. Best kontroll har de når alle kan holde øye med hverandre. Best liker de seg når de har flest mulig av sine egne rundt seg og slipper å snakke så mye norsk. Dette gjelder da pakistanske fra landsbygda, men sikkert også flere andre kulturer fra Asia og Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tar dine jødevenner det at du kritiserer Israel?

Det har gått opp for de fleste jøder for mange år siden at israelkritikken er blitt ren jødehets.

Du skriver: "Det har gått opp for de fleste jøder for mange år siden at israelkritikken er blitt ren jødehets."

På samme måte som din kritikk av Torbjørn Jagland er ren hets av nordmenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI skjønner godt at israelkritikken er et skalkeskjul for jødehat.

Ja, for du mener vel at Israel er den eneste staten i verden som man ikke kan kritisere?

Du kritiserte helt sikkert den norske regjeringen under Ap og Torbjørn Jagland. Betyr det at du bedriver hetsing av nordmenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tok nok ikke poenget til Grip, 1,3% av befolkningen, pointet var jo at om 20 - 30 år vil dette tallet være vesentlig større.

Et annet faktum er at innvandringspolitikken spiller falitt ved at innvandrinrere klumper seg sammen på enkelte steder slik at prosentsatsen der blir vesentlig høyere der.

I en bygd med 200 innbyggere og 0 innvandrere vil jo % bli 0. Kanskje vil den være 0 på samme stedet om 20 - 30 år også. Men det gir jo et lite riktig bilde viss innvandrerprosenten er 50 % i Grorudalen.

Skulle jo egentlig tro at alle disse som du viser til som kommer fra landsbygda i Pakistan heller ville bo i en liten bygd enn i Oslo.

I internasjonal sammenheng så er Oslo en liten bygd.

Og akkurat som alle andre innbyggere i Norge, skal "de med brun hud" ha rett til selv å velge hvor de vil bosette seg.

Fantasi-tall fra ytterste høyrefløy er omtrent like pålitelige som nazistenes matematikk om jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Det har gått opp for de fleste jøder for mange år siden at israelkritikken er blitt ren jødehets."

På samme måte som din kritikk av Torbjørn Jagland er ren hets av nordmenn?

Makan til avledningsmanøvre?

Du vil ikke svare på det, da det fins for mange eksempler på at jødene er i ferd med å bli hakkekyllingen igjen. Våre nye landsmenn er DE ENESTE i Norge som bedriver slik jødehets i dag. Du og den norske pressen støtter og beskytter de som hetser. Mulig at noen enda ikke har fått opp øya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...