Gå til innhold

Politikk: ber Kjell Magne til guden sin om råd i sin jobb?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Vi blir jo også sakte, men sikkert okkupert av muslimer. I løpet av noen ti-år vil landet ha muslimsk flertall. Så slik har vi da noe til felles med "palestinerne".

Folket i Kosovo er et annet eksempel på skjebnen til et folk som lot seg frivillig okkupere av muslimer.

Hva med folk fra Mars?

Blir du okkupert av dem også?

Det eneste du klarer å dokumentere er dine manglene evner innen matematikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    81

  • Ulv I Faarikaal

    69

  • Dorthe

    21

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Påstanden om at norsk presse (som hovedsakelig er eid av multimillionærer og store fond), og er avhengig av annonseinntekter fra firma som Coca Cola, skal være "venstreorienterte" er underholdende.

Du mener nok at hele styret i Coca Cola er marxister?

Jeg tror ikke journalistene vil innrømme at de er "eid" av noen, og det er redaktører og journalister som skriver og bringer artikler fram. Det som ikke blir skrevet om kommer ikke fram. Slik kan man trenere alt man ikke liker, rett og slett ved ikke å skrive om det.

Du lurer ikke oss til å tro at pressen i Norge er uhildet, det er de ikke.

F eks når en AP eller SV-politiker har gjort noe straffbart, står det ofte "politiker", men er h*n en fra FrP, så står det "FrP-politiker" tror du folk er dumme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at å å påpeke og konstatere jødehets, slik jeg gjøør, vil øke den?

Å påpeke rasisme vil da (med samme prinsipp) øke den?

Du er med på å nøre opp under jødehetsen, fordi nazister/rasister mobber og trakasserer like gjerne en jøde som en muslim.

Og å kalle kritik av staten Israel for jødehets er både direkte løgnaktig, og er med på at folk heller ikke tror at virkelig jødehets er jødehets.

Du roper "Ulv, Ulv", og de som kommer til å lide er jødene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er underholdende, Grip.

Etter 30 år har vi økt til 1,3% muslimer på landsbasis. Da har vi talt med ALLE, inklusive alle de som overhodet aldri har satt sine føtter i en moské.

Du minner mest om en ekstrem dyrevernsorganisasjon som sier at på én uke har medlemsmassen økt fra 1 til 4, og hvis det forsetter slik vil hele Norges befolkning være medlemmer innen noen måneder! :D

Morsomt!

Den fremmedkulturelle innvandrerbefolkningen er over 5% på landsbasis, og sterkt stigende (SSB).

I Oslo utgjør innvandrerbefolkningen over 20% og er sterkt stigende. (SSB) For 6-7 år siden var tilsvarende tall 15%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke journalistene vil innrømme at de er "eid" av noen, og det er redaktører og journalister som skriver og bringer artikler fram. Det som ikke blir skrevet om kommer ikke fram. Slik kan man trenere alt man ikke liker, rett og slett ved ikke å skrive om det.

Du lurer ikke oss til å tro at pressen i Norge er uhildet, det er de ikke.

F eks når en AP eller SV-politiker har gjort noe straffbart, står det ofte "politiker", men er h*n en fra FrP, så står det "FrP-politiker" tror du folk er dumme?

Å tro at multimillionærer lar redaktører og journalister fra RV legge redaksjons-linjen er for tåpelig til å diskutere.

Vedr. eksempelet ditt så beviser det vel heller at det er Frp som styrer, med tanke på at de alltid nevner når parkeringsovertrederen hadde "utenlandsk opprinnelse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fremmedkulturelle innvandrerbefolkningen er over 5% på landsbasis, og sterkt stigende (SSB).

I Oslo utgjør innvandrerbefolkningen over 20% og er sterkt stigende. (SSB) For 6-7 år siden var tilsvarende tall 15%.

Ja, 5%.

I Sveits er det 21%, og jeg ser ikke at de er rammet av borgerkrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du er med på å nøre opp under jødehetsen, fordi nazister/rasister mobber og trakasserer like gjerne en jøde som en muslim.

Og å kalle kritik av staten Israel for jødehets er både direkte løgnaktig, og er med på at folk heller ikke tror at virkelig jødehets er jødehets.

Du roper "Ulv, Ulv", og de som kommer til å lide er jødene!

Det fins massevis av stoff om det på internett, og man kan dømme selv.

At jødene i Norge er blitt bekymret siste året er ingen tilfeldighet. At hijaben symboliserer jødehat er ingen myte. At f eks studenter nå det siste året står åpent fram med sitt hat mot jøder er ingen tilfeldighet. Noe er i ferd med å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med folk fra Mars?

Blir du okkupert av dem også?

Det eneste du klarer å dokumentere er dine manglene evner innen matematikk!

Du får høre med aboriginerne og indianerne f.eks. om hva som skjedde da de mistet kontrollen over innvandringen, sør. Det er ikke tull med tall, men triste realiteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bekymring for økende grov kriminalitet, økende innvandring uten kontroll, økningen i useriøse bedrifter, økt narkosmugling og annen smugling gir utslag i rasismeanklager er ikke noe nytt, og vi venner oss til det etterhvert. Jo flere slike anklager, jo lenger ned vil de

falle på sin egen manglende logikk og rimelighet.

De som blir avslørt på falske anklager vil aldri mer få tillit, men pekt på som de som sørget for at ting gikk skeis. Og at de forpurret all dialog som kunne forhindret katastrofen.

Da skal jeg slå tilbake med "hva var det jeg sa!" men med sorg i stemmen.

INTET av det formilder at dine fremmedfientlige innlegg rammer jøder akkurat som de rammer muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

INTET av det formilder at dine fremmedfientlige innlegg rammer jøder akkurat som de rammer muslimer.

Du svarer ikke, bare grøftekjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins massevis av stoff om det på internett, og man kan dømme selv.

At jødene i Norge er blitt bekymret siste året er ingen tilfeldighet. At hijaben symboliserer jødehat er ingen myte. At f eks studenter nå det siste året står åpent fram med sitt hat mot jøder er ingen tilfeldighet. Noe er i ferd med å skje.

I den grad vi snakker om jødehat, så er det et utslag av terroriseringen som staten Israel bedriver i palestinske områder, på samme måte som tyskerene ble diskriminert etter 2. VK i Norge.

Det er tragisk, men forutsigbart.

Du gjør din del for å nøre opp under dette fremmedhatet med innleggene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får høre med aboriginerne og indianerne f.eks. om hva som skjedde da de mistet kontrollen over innvandringen, sør. Det er ikke tull med tall, men triste realiteter.

Ja, det var jo en representativ og relevant sammenligning.

Å kalle det "tull med tall" er egentlig for snilt. Det er ikke tull, men trakassering og løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer ikke, bare grøftekjører.

Det er ikke "noe" å svare på, ettersom du ikke har fremsatt noen reell påstand.

Dine gjentatte fremmedfientlige innlegg nører opp under hat mot både jøder og muslimer. Det vet du like godt som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vi kjent med, sør. Men man kan godt skjønne Israel siden deres fiender, araberne, alltid har gitt jamt fan i alle fn-vedtak.

Man kan ikke la seg slakte, samme hva fn måtte mene om saken.

Det er omtrent like "sant" som hvis Goebbels hadde påstått at de innvaderte Norge for å unngå at Norge jaget Tyskland ut i Middelhavet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er ikke "noe" å svare på, ettersom du ikke har fremsatt noen reell påstand.

Dine gjentatte fremmedfientlige innlegg nører opp under hat mot både jøder og muslimer. Det vet du like godt som meg.

>>så er det et utslag av terroriseringen som staten Israel bedriver i palestinske områder

Og palestinere driver ikke terror, sjefen der stjeler ikke fra sitt folk, 50% av palestinere støtter ikke terroren?

Ved å tie i hjel hva den andre parten gjør, så forskyves balansen. Kommer alt fram så vil det vise at begge er like ille. Fokuserer man bare på den ene parten, blir det feil. Det fins alltid en grunn til at vi bare vil se en side, og trenere den andre.

Hva er grunnen til at Israels lidelser treneres?

Hvorfor viser man ikke de fine bilene og husene som arabere eier inne i Israel og alle araberne som får leve i fred der?

Jeg vet det, og lar meg ikke lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>så er det et utslag av terroriseringen som staten Israel bedriver i palestinske områder

Og palestinere driver ikke terror, sjefen der stjeler ikke fra sitt folk, 50% av palestinere støtter ikke terroren?

Ved å tie i hjel hva den andre parten gjør, så forskyves balansen. Kommer alt fram så vil det vise at begge er like ille. Fokuserer man bare på den ene parten, blir det feil. Det fins alltid en grunn til at vi bare vil se en side, og trenere den andre.

Hva er grunnen til at Israels lidelser treneres?

Hvorfor viser man ikke de fine bilene og husene som arabere eier inne i Israel og alle araberne som får leve i fred der?

Jeg vet det, og lar meg ikke lure.

Selvsagt vil Israel og israelere lider når palestinere sloss for å befri seg fra okkupantene, akkurat som tyskerene led da Norge ville befri oss.

Israel kan når som helst trekke seg tilbake til egne internasjonalt annerkjente grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

I den grad vi snakker om jødehat, så er det et utslag av terroriseringen som staten Israel bedriver i palestinske områder, på samme måte som tyskerene ble diskriminert etter 2. VK i Norge.

Det er tragisk, men forutsigbart.

Du gjør din del for å nøre opp under dette fremmedhatet med innleggene dine.

Ååååjaaaa....

Man skal gi alle jøder ansvaret for hva staten Israel gjør?

MEN... MEN... det er jo det moooootsatte av hva du ellers prediker: at den ene ikke er ansvarlig for hva den andre gjør!

Plutselig er alle jøder ansvarlige for hva som skjer i midtøsten?

Er du sikker på at alle jøder støtter politikken, slik 50% av palestinerne støtter terror mot jøder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Selvsagt vil Israel og israelere lider når palestinere sloss for å befri seg fra okkupantene, akkurat som tyskerene led da Norge ville befri oss.

Israel kan når som helst trekke seg tilbake til egne internasjonalt annerkjente grenser.

Jeg velger å overse ditt ensidige fokus og anta du har lite sympatiske grunner for å gjøre slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååjaaaa....

Man skal gi alle jøder ansvaret for hva staten Israel gjør?

MEN... MEN... det er jo det moooootsatte av hva du ellers prediker: at den ene ikke er ansvarlig for hva den andre gjør!

Plutselig er alle jøder ansvarlige for hva som skjer i midtøsten?

Er du sikker på at alle jøder støtter politikken, slik 50% av palestinerne støtter terror mot jøder?

Du skriver: "Man skal gi alle jøder ansvaret for hva staten Israel gjør?"

Nei, har jeg påstått det?

Derimot har jeg påpekt at det er tragisk at sånn skjer.

Les hva jeg skriver FØR du svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å overse ditt ensidige fokus og anta du har lite sympatiske grunner for å gjøre slik.

Ja, jeg ser jo at du har skrevet mange innlegg hvor du sympatiserer med hvordan palestinerene lider under den ulovlige israelske okkupasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...