Gå til innhold

Politikk: ber Kjell Magne til guden sin om råd i sin jobb?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ja, jeg ser jo at du har skrevet mange innlegg hvor du sympatiserer med hvordan palestinerene lider under den ulovlige israelske okkupasjonen.

Igjen trekkes konklusjoner av utelatelser.

Det er mange folkeslags lidelser som jeg ikke har skrevet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    81

  • Ulv I Faarikaal

    69

  • Dorthe

    21

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes ikke amerikaneren har så mye han skal ha sagt, som har en president som er dum dom et brød.

Dette betyr ikke at jeg liker Bondevik altså men at han er prest synes jeg i grunnen er uvesentlig.

Hadde han vært en imam og forlangt at kvinner skulle gå med hijab, hadde jeg nok følt annerledes :o)

For det kan vel skje det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen trekkes konklusjoner av utelatelser.

Det er mange folkeslags lidelser som jeg ikke har skrevet om.

Men selv om det uten tvil er Israel som okkuperer palestinerenes landområder (og ikke omvendt) så skriver du KUN om israelske lidelser, og aldri de mye mer omfattende israelske overgrepene og terroriseringen av den palestinske befolkningen.

Jeg, derimot, har gjentatte ganger tatt avstand fra terrorhandlingene på begge sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall innvandrerbarn har siden 1970 økt fra tilnærmet 0% til 42%, altså på vel 30 år. Og stiger fortsatt.

Man må enten være dum eller selvblindet for å ikke få med seg at dette dramatisk vil endre befolkningssammensetningen i Oslo i løpet av 20-30 år.

Kanskje det er noen år siden Sør var i Oslo? Han kan komme på besøk og ta seg en tur til sentrumsskolene og en tur på Holmlia og så kan han se med egne øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men selv om det uten tvil er Israel som okkuperer palestinerenes landområder (og ikke omvendt) så skriver du KUN om israelske lidelser, og aldri de mye mer omfattende israelske overgrepene og terroriseringen av den palestinske befolkningen.

Jeg, derimot, har gjentatte ganger tatt avstand fra terrorhandlingene på begge sider.

Jeg skriver kun om jødehets og _manglende fokus_ på israelske lidelser i forhold til palestinske.

Jeg vet også at muslimer/arabere bare vil kaste jødene på havet, de vil ikke ha fred eller noe annet sludder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men selv om det uten tvil er Israel som okkuperer palestinerenes landområder (og ikke omvendt) så skriver du KUN om israelske lidelser, og aldri de mye mer omfattende israelske overgrepene og terroriseringen av den palestinske befolkningen.

Jeg, derimot, har gjentatte ganger tatt avstand fra terrorhandlingene på begge sider.

Jeg forstår det slik at palestinerne og den tyvaktige korrupte sjefen deres aldri har akseptert noen grenser, men bare vil kaste jødene på havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan vanskelig tro du har så mange jødevenner, ei heller andre venner. Jeg tror nok heller du er en slik Elling type.

Du skal ikke tro...du skal vite! Og jeg kan faktisk gå god for at han Sør har mange venner, ja, han har mange venner av ulike tro og meninger...og han er absolutt ikke noen Elling type...selv om jeg selv respekterer de aller fleste mennesketyper...Så tyder ditt svar på at ikke du har den samme "rundhånd-het" til de mennesker du har rundt deg..både nært og fjernt!Akkurat her synes jeg du sammenligner og verdisetter de personer som kan avvike fra det normale litt nedadgående...Ellingtyper er like mye verdt som mennesker som tror og håper at de lever i en normal verden...vær forsiktig med å uttale deg om mennesker du ikke kjenner....og det gjelder alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kanskje det er noen år siden Sør var i Oslo? Han kan komme på besøk og ta seg en tur til sentrumsskolene og en tur på Holmlia og så kan han se med egne øyne.

Foreldremøte på tirsdag på Holmlia: frammøtt 4 norske foreldre, ingen andre. Klassen består av 21 innvandrerelever og 6 norske tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det du presenterer er løgn.

Jødehets (som du er minst like ansvarlig for som noen andre med ditt fremmedfientlige vås) gikk NED i både Sverige og Frankrike i 2003, og det er ingen grunn til å tro at det er forskjellig i Norge.

Videre ser jeg at du vil kneble ytringsfriheten for folk som vil bære hijab.

Og at pressen i Norge, som er eiet av store mediakonsern, er "sterkt venstreorientert" er også en løgn, som i tillegg er direkte latterlig.

Jeg måtte kontakte en svenske for å finne denne som jeg visse jeg hadde sett et sted:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=572&a=194434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, selv om jeg er uenig med mye av det Bondevik driver på med, synes jeg han gjør en helt grei jobb.

At han er utdannet prest, er her helt irrelevant.

Jeg er, for å si det slik, glad for at DU ikke er statsminister...

Du virker veldig ute etter å angripe kristendom, islam, innvandrere etc.

Hva med å feie for egen dør?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det du presenterer er løgn.

Jødehets (som du er minst like ansvarlig for som noen andre med ditt fremmedfientlige vås) gikk NED i både Sverige og Frankrike i 2003, og det er ingen grunn til å tro at det er forskjellig i Norge.

Videre ser jeg at du vil kneble ytringsfriheten for folk som vil bære hijab.

Og at pressen i Norge, som er eiet av store mediakonsern, er "sterkt venstreorientert" er også en løgn, som i tillegg er direkte latterlig.

En artikkel I Finacial Times er mest interessant,den motsier din påstand.

Dessverre må man logge inn og betale for den.

http://news.ft.com/servlet/ContentServer?pagename=FT.com/StoryFT/FullStory&c=StoryFT&cid=1069132068176&p=1012571727092

Det finnes mye stoff her, som også motsier deg:

http://eumc.eu.int/eumc/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vel, selv om jeg er uenig med mye av det Bondevik driver på med, synes jeg han gjør en helt grei jobb.

At han er utdannet prest, er her helt irrelevant.

Jeg er, for å si det slik, glad for at DU ikke er statsminister...

Du virker veldig ute etter å angripe kristendom, islam, innvandrere etc.

Hva med å feie for egen dør?

Vennlig hilsen

Kritikk er helt legalt, og hvilken grunn man har for å kritisere, må man selv svare på.

Du har sikkert en grunn til å kritisere meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikk er helt legalt, og hvilken grunn man har for å kritisere, må man selv svare på.

Du har sikkert en grunn til å kritisere meg?

Hei!

Jeg kritiserer din trang til med stadighet å skrive noe negativt om ulike grupper.

Hva med heller å forsøke å bli et bedre menneske?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hei!

Jeg kritiserer din trang til med stadighet å skrive noe negativt om ulike grupper.

Hva med heller å forsøke å bli et bedre menneske?

Vennlig hilsen

Hva med å diskutere sak og ikke person. Hvem eller hva jeg er vet du ikke, bare det jeg forteller deg.

Ingen vits å trekke noen slutninger når du ikke har grunnlaget.

Hold deg til sak, da er det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolleser

Hei!

Jeg kritiserer din trang til med stadighet å skrive noe negativt om ulike grupper.

Hva med heller å forsøke å bli et bedre menneske?

Vennlig hilsen

Godt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å diskutere sak og ikke person. Hvem eller hva jeg er vet du ikke, bare det jeg forteller deg.

Ingen vits å trekke noen slutninger når du ikke har grunnlaget.

Hold deg til sak, da er det greit.

UiF -- din forvirrede personlighet interesserer meg ikke. Det er saken, dvs. din hets av ulike grupper, jeg ikke liker.

Altså er saken: hets mot annerledestenkende.

...som om jeg skulle være interessert i din person? ;)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldremøte på tirsdag på Holmlia: frammøtt 4 norske foreldre, ingen andre. Klassen består av 21 innvandrerelever og 6 norske tror jeg.

Ligner på mine erfaringer fra Lakkegata skole for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jammen, herr Bondevik har da vitterlig bevist at ikke bare åndelige ting betyr noe.

Man kan ikke overlate alt til guden hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei!

Jeg kritiserer din trang til med stadighet å skrive noe negativt om ulike grupper.

Hva med heller å forsøke å bli et bedre menneske?

Vennlig hilsen

Hva med at du ble et bedre mennske, leide inn konteiner og feide for egen dør? Jeg har sjelden sett makan til motbydelig arroganse og nedlatende holdninger til medmennesker som hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...