Gå til innhold

Politikk: ber Kjell Magne til guden sin om råd i sin jobb?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Den troende vet h*n må stå til ansvar for alle sine handlinger. H*n slipper ikke unna med å snyte på skatten, bare fordi h*n ikke blir tatt.

Ah! Og hva med Hitler? Han var en sterkt troende kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    81

  • Ulv I Faarikaal

    69

  • Dorthe

    21

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Ah! Og hva med Hitler? Han var en sterkt troende kristen.

Jeg tror du vil finne at så og si alle gode statsledere har hatt en personlig tro.

Og mange dårlige også, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du vil finne at så og si alle gode statsledere har hatt en personlig tro.

Og mange dårlige også, selvsagt.

Så siden Hitler var kristen, så er kristendommen noen som helst garanti for noe som helst.

Ergo faller din påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siden Hitler var kristen, så er kristendommen noen som helst garanti for noe som helst.

Ergo faller din påstand.

;-)

Det er ingen "påstand" som kan falle, jeg sa bare hva jeg frykter mest.

Jeg tror også at dersom du ser på kriminalitet i norge i dag, så er personlig troende sterkt underrepresentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-)

Det er ingen "påstand" som kan falle, jeg sa bare hva jeg frykter mest.

Jeg tror også at dersom du ser på kriminalitet i norge i dag, så er personlig troende sterkt underrepresentert.

Spesielt sånne som han pastoren i Knuteby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesielt sånne som han pastoren i Knuteby.

Det er selvsagt lett å komme med enkelteksempel, det blir ikke statistikk av sånt.

Tror du de som ranet 95-åringen i rullator var personlig kristne? Tror du gjengene som herjer på tøyen om dagen er personlig kristne? Tror du ranerne av postkontoret i oslo var personlig kristne? Tror du torpedomiljøet er fullt av personlig kristne?

Det finnes selvsagt unntak, men jeg tror personlig kristne er godt underrepresentert i kriminalstatistikken. Det er også derfor det blir slått så stort opp når noen av dem gjør noe galt. Og bra er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det på ;o)

Satanister omtrent?

Kanskje? Dersom han har gjort det det ser ut som om han har gjort, er det uansett ikke snakk om gode kristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt lett å komme med enkelteksempel, det blir ikke statistikk av sånt.

Tror du de som ranet 95-åringen i rullator var personlig kristne? Tror du gjengene som herjer på tøyen om dagen er personlig kristne? Tror du ranerne av postkontoret i oslo var personlig kristne? Tror du torpedomiljøet er fullt av personlig kristne?

Det finnes selvsagt unntak, men jeg tror personlig kristne er godt underrepresentert i kriminalstatistikken. Det er også derfor det blir slått så stort opp når noen av dem gjør noe galt. Og bra er det!

Jeg tenker at gjengene som herjer på tøyen om dagen er personlig muslimer. Som sør skriver, samme guden, ikke store forskjellen.

*er det noen gjenger på tøyen nå'a*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje? Dersom han har gjort det det ser ut som om han har gjort, er det uansett ikke snakk om gode kristne.

Jeg er en meget dårlig kristen men jeg har verken myrdet eller stjålet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at gjengene som herjer på tøyen om dagen er personlig muslimer. Som sør skriver, samme guden, ikke store forskjellen.

*er det noen gjenger på tøyen nå'a*

Ja, det er en "ny" gjeng med gutter i 20-årene som herjer.

Og ja, jeg er ganske sikker på at de ikke er personlig religiøse. Dersom de har noen tro, så er dette mer som sedvane enn en personlig, oppriktig tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en "ny" gjeng med gutter i 20-årene som herjer.

Og ja, jeg er ganske sikker på at de ikke er personlig religiøse. Dersom de har noen tro, så er dette mer som sedvane enn en personlig, oppriktig tro.

Gud har snart tilgitt dem uansett så det er sikkert ikke så farlig.

Verre med oss ureligiøse som ikke får tilgivelse engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud har snart tilgitt dem uansett så det er sikkert ikke så farlig.

Verre med oss ureligiøse som ikke får tilgivelse engang.

Det var da svært så mye du tror da. Jeg mistenker deg for å være troende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-)

Det er ingen "påstand" som kan falle, jeg sa bare hva jeg frykter mest.

Jeg tror også at dersom du ser på kriminalitet i norge i dag, så er personlig troende sterkt underrepresentert.

Kvinner er underrepresentert. Pensjonister også. Ditto småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje? Dersom han har gjort det det ser ut som om han har gjort, er det uansett ikke snakk om gode kristne.

Det som avgjør om en kristen er "god" eller "dårlig" er hvor mye vedkommende tror på gud, og ikke hva han gjør.

Det er ***troen*** som frelser.

Husk at ifølge kristendommen skal Hitler til himmelen og Ghandi til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er underrepresentert. Pensjonister også. Ditto småbarn.

Bra! Det skulle vært flere slike! (Kvinner, småbarn, pensjonister og personlig troende.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da svært så mye du tror da. Jeg mistenker deg for å være troende.

Jeg tror på mye jeg men jeg er ikke religiøs. Forøvrig er jeg enig med han i Knuteby som sa at hvis man skulle være religiøs så skulle man følge bibelen bokstavelig, ikke forandre noe eller ta bort ting som ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tror på mye jeg men jeg er ikke religiøs. Forøvrig er jeg enig med han i Knuteby som sa at hvis man skulle være religiøs så skulle man følge bibelen bokstavelig, ikke forandre noe eller ta bort ting som ikke passer.

Helt enig.... tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...