Gå til innhold

Politikk: ber Kjell Magne til guden sin om råd i sin jobb?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er enig med deg i at mange utlendinger og mange menn er drittsekker. Men det berettiger ikke at de ikke skal få individuell behandling og vurdering.

Med vennlig hilsen

Jeg er enig med deg men det er like vanskelig hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    81

  • Ulv I Faarikaal

    69

  • Dorthe

    21

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg respekterer Sør for den han er. Men ikke snakk om at han er gjennomsnittspersonen i Norge.

Han skriver og uttaler så mye og dumt om ting han overhodet ikke har peiling på.

Jeg synes faktisk det blir noe festlig og naivt over det, i motsetning til mange andre klarer jeg ikke å bli irritert over ham. Det blir bare for dumt.

Det som selvsagt er bra for ham selv er at han lever seg så inn i dette at han nok sikkert oppfatter verden på sin egen merkelige måte. Han tror jo faktisk selv at han vet og kan alt, for meg blir det bare komisk.

Jeg har aldri påstått at jeg er gjennomsnittspersonen i Norge... Jeg har heller ikke det som mål.

Dog ville det vært interessant hvis du faktisk kunne påpeke faktiske feil ved noe av det jeg skriver.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg men det er like vanskelig hver gang.

Hei,

Jeg har forståelse for at det er vanskelig. Likevel vet nok både du og jeg at akkurat som det er hakkendes galt når en eller annen tulling "hater alle kvinner", så er det like ille når man "hater alle asylsøkere" eller "hater alle menn" (jeg vet det *ikke* gjelder deg!)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri påstått at jeg er gjennomsnittspersonen i Norge... Jeg har heller ikke det som mål.

Dog ville det vært interessant hvis du faktisk kunne påpeke faktiske feil ved noe av det jeg skriver.

På forhånd takk.

Det har nok ikke noe poeng, du ville aldri innrømme det likevel.

Du er jo i ferd med å drite på draget med elektriker ser jeg, men jeg tror aldeles ikke du kommer til og innrømme det.

Som jeg sa du er litt søt, naivt og Ellingaktig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok ikke noe poeng, du ville aldri innrømme det likevel.

Du er jo i ferd med å drite på draget med elektriker ser jeg, men jeg tror aldeles ikke du kommer til og innrømme det.

Som jeg sa du er litt søt, naivt og Ellingaktig :-)

Jeg noterer bare at du ikke kan gi noen eksempler, og ser frem til at du kommer sterkere tilbake når du blir voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg noterer bare at du ikke kan gi noen eksempler, og ser frem til at du kommer sterkere tilbake når du blir voksen.

Regner med det ja :-)

Du er morsom, kan ikke noe fordet, jeg må bare le av deg. Men det må da vel være bedre for deg det enn alle disse som blir sint på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ikke overlate alt til guden hans?

Jeg tror jammen ikke Bondevik overlater alt til ham heller.

Liker nok å ha kontroll selv.

(På det området er Kjell Magne og jeg enige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at du ble et bedre mennske, leide inn konteiner og feide for egen dør? Jeg har sjelden sett makan til motbydelig arroganse og nedlatende holdninger til medmennesker som hos deg.

Hei!

Jeg registrerer at du anser mitt forsvar for alle de gruppene du ønsker å angripe, som arroganse.

Det sier en god del om deg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Det har nok ikke noe poeng, du ville aldri innrømme det likevel.

Du er jo i ferd med å drite på draget med elektriker ser jeg, men jeg tror aldeles ikke du kommer til og innrømme det.

Som jeg sa du er litt søt, naivt og Ellingaktig :-)

Hvordan kan du vite at det er Sør og ikke elektrikeren som driter på draget?

Har du ubetvilsom kunnskap om slike ting og kan bedømme det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at det er Sør og ikke elektrikeren som driter på draget?

Har du ubetvilsom kunnskap om slike ting og kan bedømme det?

Ikke jeg men mannen min har og han sitter i sofaen her sammen med meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei!

Jeg registrerer at du anser mitt forsvar for alle de gruppene du ønsker å angripe, som arroganse.

Det sier en god del om deg.

Vennlig hilsen

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest er sjelden her

Blir man ikke litt skeptisk når ledelsen ikke vil ut med sin mening i en viktig sak?

Vi andre vet de har en holdning til homofile som ikke tåler dagens lys, og vi blir så inderlig sikre når de forsøker å skjule det?

I gamle dager hadde de en holdning til kvinner som i dag ikke ville holdt. I dag har de endret standpunkt. De kjører nå slalom mellom tekster i bibelen som ikke er politisk korrekte og tør ikke lenger nevne hva som står i bibelen når politikk skal drøftes.

I gode gamle dager var KrF virkelig kristne, når tør de ikke lenger.

50% av medlemmene i KrF er nå muslimer, det er fullt av arabiske navn i hele lista. Sikkert noen kristne arabere også, og noen filippinere. En broget gjeng. Sikkert mulig at de snart er mange nok til å endre vedtektene slik at muslimer kan bli ledere.

"50% av medlemmene i KrF er nå muslimer, det er fullt av arabiske navn i hele lista."

Det er ikke sant at 50 % er muslimer. Å ha arabisk navn betyr ikke det samme som å være muslim.

Du Ulv, jeg har lest mye av det du har skrevet. Inntrykket mitt er at du var mer moderat tidligere. Når er det ofte en "eim" av forakt mot annerledestenkende - religiøse og etniske minoriteter. Det er ikke bra.

Jeg misliker også sterkt islam, men mener at uvesenet ikke kan bekjempes samtidig med å vise muslimer forakt. Der er et hav av forskjell mellom dårlig kamuflert forakt på den ene side og snillisme på den andre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrealis

Og jeg så for meg Gro gående rundt i gangene med stetoskopet rundt halsen.

For øvrig har de statsledere i USA som ikke kom inn på normale skoler uten hjelp av fars lommebok. Skulle vel kanskje være grunn til større bekymring det da?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

"50% av medlemmene i KrF er nå muslimer, det er fullt av arabiske navn i hele lista."

Det er ikke sant at 50 % er muslimer. Å ha arabisk navn betyr ikke det samme som å være muslim.

Du Ulv, jeg har lest mye av det du har skrevet. Inntrykket mitt er at du var mer moderat tidligere. Når er det ofte en "eim" av forakt mot annerledestenkende - religiøse og etniske minoriteter. Det er ikke bra.

Jeg misliker også sterkt islam, men mener at uvesenet ikke kan bekjempes samtidig med å vise muslimer forakt. Der er et hav av forskjell mellom dårlig kamuflert forakt på den ene side og snillisme på den andre side.

Du kan tro hva du vil, men KrF legger ikke skjul på det og ikke de tre muslimene som verver medlemmer i tusenvis heller.

Hvordan man oppfatter fenomenet er opp til en hver, og jeg legger merke til at du tolker mitt innlegg som noe negativt eller fremmedfientlig.

Jeg vet ikke hvorfor muslimer søker til KrF, men de er vel for å få makt eller påvirkningskraft, er det ikke? Som alle andre som melder seg inn i partier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 5%.

I Sveits er det 21%, og jeg ser ikke at de er rammet av borgerkrig.

Nei, men det hardner til. I et folkeavstemning i fjor (tror jeg det var) var det 49,9% som stemte for et forslag om å innføre europas strengeste innvandringspolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Jeg er mer redd for folk som ikke tror på noen ting og dermed ikke er ansvarlig for noenting.

Hæ? Ikke ansvarlig for noenting? Når begynte ansvar å ha med religiøs tro å gjøre? En statsminister har vel tatt på seg ansvaret for landet uansett om h*n er religiøs eller ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Og jeg så for meg Gro gående rundt i gangene med stetoskopet rundt halsen.

For øvrig har de statsledere i USA som ikke kom inn på normale skoler uten hjelp av fars lommebok. Skulle vel kanskje være grunn til større bekymring det da?

mvh

Enig. Dessuten ber nok Bush også til Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir du mer ansvarlig fordi du tror?

Den troende vet h*n må stå til ansvar for alle sine handlinger. H*n slipper ikke unna med å snyte på skatten, bare fordi h*n ikke blir tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...