Gå til innhold

Politikk: ber Kjell Magne til guden sin om råd i sin jobb?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ja, for du mener vel at Israel er den eneste staten i verden som man ikke kan kritisere?

Du kritiserte helt sikkert den norske regjeringen under Ap og Torbjørn Jagland. Betyr det at du bedriver hetsing av nordmenn?

Med ensidig fokus på palestinernes lidelser så skjønner vi mer enn du tror.

Hadde fokuset vært likt fordelt med like stor oppmerksomhetsverdi, skulle jeg kanskje vært av en annen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    81

  • Ulv I Faarikaal

    69

  • Dorthe

    21

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Makan til avledningsmanøvre?

Du vil ikke svare på det, da det fins for mange eksempler på at jødene er i ferd med å bli hakkekyllingen igjen. Våre nye landsmenn er DE ENESTE i Norge som bedriver slik jødehets i dag. Du og den norske pressen støtter og beskytter de som hetser. Mulig at noen enda ikke har fått opp øya.

Jeg tviler på at noen her på DOL har skrevet flere fremmedfiendtlige innlegg enn deg, og innleggene dine rammer jøder, muslimer og andre.

Kritikk av Sharons terror mot uskyldige sivile er ikke "jødehets", mer enn kritikk av Stalins terrorvelde er "russerhets".

Det viser bare at du ikke kan forsvare Israels politikk, og må fremsette falske anklager.

Meget avslørende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*ler meg skakk*

Det er flott at du bruker avisen Dagen som kilde, UiF.

De er jo som kjent nøytrale på religiøse spørsmål!

Og sør bruker tydelig venstrevridde raddisjournalister som kilde.

Hva med jødene selv, er de en kilde til sannhet?

Hvorfor har de _nå_ begynt å klage? De har tidligere ikke klaget over nynazier eller andre grupperinger da de ikke anser dem for noen trusel.

Når de vil bytte navn, er det fordi de innbiller seg noe? Plutselig i fjor og i år ble så mange paranoide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I internasjonal sammenheng så er Oslo en liten bygd.

Og akkurat som alle andre innbyggere i Norge, skal "de med brun hud" ha rett til selv å velge hvor de vil bosette seg.

Fantasi-tall fra ytterste høyrefløy er omtrent like pålitelige som nazistenes matematikk om jøder.

http://www.ssb.no/emner/02/barn_og_unge/2003/bef/main.html

(et stykke ned på siden).

Altså ingen fantasitall fra ytterste høyre fløy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ensidig fokus på palestinernes lidelser så skjønner vi mer enn du tror.

Hadde fokuset vært likt fordelt med like stor oppmerksomhetsverdi, skulle jeg kanskje vært av en annen mening.

Sikkert, og under 2. VK så var du nok like bekymret for Tysklands lidelse som for Norges lidelse?

Det er nå engang slik at det er staten Israel som okkuperer palestinerenes landområder, og ikke omvendt! At palestinerene forsvarer seg er neppe noen overraskelse - det gjorde det norske hjemmevernet da vi ble okkupert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tviler på at noen her på DOL har skrevet flere fremmedfiendtlige innlegg enn deg, og innleggene dine rammer jøder, muslimer og andre.

Kritikk av Sharons terror mot uskyldige sivile er ikke "jødehets", mer enn kritikk av Stalins terrorvelde er "russerhets".

Det viser bare at du ikke kan forsvare Israels politikk, og må fremsette falske anklager.

Meget avslørende!

Jeg forvarer eller fordømmer ikke israels politikk, men vil bare påpeke det ensidige fokuset og hvorfor det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Sikkert, og under 2. VK så var du nok like bekymret for Tysklands lidelse som for Norges lidelse?

Det er nå engang slik at det er staten Israel som okkuperer palestinerenes landområder, og ikke omvendt! At palestinerene forsvarer seg er neppe noen overraskelse - det gjorde det norske hjemmevernet da vi ble okkupert også.

Fremdeles lar vi oss ikke lure til å tro at norsk presse og du IKKE bedriver jødehets.

Det ensidige fokuset på den ene part og hvordan muslimer over hele verden støtter opp viser oss det vi vil vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vanskelig tro du har så mange jødevenner, ei heller andre venner. Jeg tror nok heller du er en slik Elling type.

Det viser jo at du også tar feil på det punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert, og under 2. VK så var du nok like bekymret for Tysklands lidelse som for Norges lidelse?

Det er nå engang slik at det er staten Israel som okkuperer palestinerenes landområder, og ikke omvendt! At palestinerene forsvarer seg er neppe noen overraskelse - det gjorde det norske hjemmevernet da vi ble okkupert også.

Du må huske at Israel siden 1948 er angrepet fire ganger av araberne. Araberne har konsekvent gitt fan i alle fn-vedtak, også det grunnleggende, nemlig Israels eksistens.

At jødehaterer, kommunister og naivister nå plutselig finner å henvise til fn fordi Israel må forsvare seg, viser bare falskheten i argumentasjonen, og de skjulte motiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sør bruker tydelig venstrevridde raddisjournalister som kilde.

Hva med jødene selv, er de en kilde til sannhet?

Hvorfor har de _nå_ begynt å klage? De har tidligere ikke klaget over nynazier eller andre grupperinger da de ikke anser dem for noen trusel.

Når de vil bytte navn, er det fordi de innbiller seg noe? Plutselig i fjor og i år ble så mange paranoide?

Jødehetsen, som du så ivring nører opp under med dine fremmedfientlige innlegg, er MEGET alvorlig.

Men å forsøke å blande det sammen med kritikk av staten Israels ulovlige okkupasjon og terrorisering av et annet folk, er selvsagt noe du KUN gjør for å skifte fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forvarer eller fordømmer ikke israels politikk, men vil bare påpeke det ensidige fokuset og hvorfor det er slik.

Ja, og jeg retter fokus mot at dine fremmedfientlige innlegg her på DOL er gjør mer for å nøre opp under holdninger som ikke bør eksistere enn noen andre innlegg.

At man fokuserer mer på et folk som har blitt ulovlig okkupert (og hvor LANGT flere sivile blir drept) enn på okkupanten, er neppe uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - hvor står det noe om 20-30% muslimer?

Antall innvandrerbarn har siden 1970 økt fra tilnærmet 0% til 42%, altså på vel 30 år. Og stiger fortsatt.

Man må enten være dum eller selvblindet for å ikke få med seg at dette dramatisk vil endre befolkningssammensetningen i Oslo i løpet av 20-30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg tviler på at noen her på DOL har skrevet flere fremmedfiendtlige innlegg enn deg, og innleggene dine rammer jøder, muslimer og andre.

Kritikk av Sharons terror mot uskyldige sivile er ikke "jødehets", mer enn kritikk av Stalins terrorvelde er "russerhets".

Det viser bare at du ikke kan forsvare Israels politikk, og må fremsette falske anklager.

Meget avslørende!

At bekymring for økende grov kriminalitet, økende innvandring uten kontroll, økningen i useriøse bedrifter, økt narkosmugling og annen smugling gir utslag i rasismeanklager er ikke noe nytt, og vi venner oss til det etterhvert. Jo flere slike anklager, jo lenger ned vil de

falle på sin egen manglende logikk og rimelighet.

De som blir avslørt på falske anklager vil aldri mer få tillit, men pekt på som de som sørget for at ting gikk skeis. Og at de forpurret all dialog som kunne forhindret katastrofen.

Da skal jeg slå tilbake med "hva var det jeg sa!" men med sorg i stemmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles lar vi oss ikke lure til å tro at norsk presse og du IKKE bedriver jødehets.

Det ensidige fokuset på den ene part og hvordan muslimer over hele verden støtter opp viser oss det vi vil vite.

Påstanden om at norsk presse (som hovedsakelig er eid av multimillionærer og store fond), og er avhengig av annonseinntekter fra firma som Coca Cola, skal være "venstreorienterte" er underholdende.

Du mener nok at hele styret i Coca Cola er marxister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske at Israel siden 1948 er angrepet fire ganger av araberne. Araberne har konsekvent gitt fan i alle fn-vedtak, også det grunnleggende, nemlig Israels eksistens.

At jødehaterer, kommunister og naivister nå plutselig finner å henvise til fn fordi Israel må forsvare seg, viser bare falskheten i argumentasjonen, og de skjulte motiver.

FN vedtakene er MEGET klare i at det er Israel som okkuperer palestinernes landområder ulovlig, og ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg retter fokus mot at dine fremmedfientlige innlegg her på DOL er gjør mer for å nøre opp under holdninger som ikke bør eksistere enn noen andre innlegg.

At man fokuserer mer på et folk som har blitt ulovlig okkupert (og hvor LANGT flere sivile blir drept) enn på okkupanten, er neppe uvanlig.

Vi blir jo også sakte, men sikkert okkupert av muslimer. I løpet av noen ti-år vil landet ha muslimsk flertall. Så slik har vi da noe til felles med "palestinerne".

Folket i Kosovo er et annet eksempel på skjebnen til et folk som lot seg frivillig okkupere av muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jødehetsen, som du så ivring nører opp under med dine fremmedfientlige innlegg, er MEGET alvorlig.

Men å forsøke å blande det sammen med kritikk av staten Israels ulovlige okkupasjon og terrorisering av et annet folk, er selvsagt noe du KUN gjør for å skifte fokus.

Du mener at å å påpeke og konstatere jødehets, slik jeg gjøør, vil øke den?

Å påpeke rasisme vil da (med samme prinsipp) øke den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FN vedtakene er MEGET klare i at det er Israel som okkuperer palestinernes landområder ulovlig, og ikke omvendt.

Det er vi kjent med, sør. Men man kan godt skjønne Israel siden deres fiender, araberne, alltid har gitt jamt fan i alle fn-vedtak.

Man kan ikke la seg slakte, samme hva fn måtte mene om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall innvandrerbarn har siden 1970 økt fra tilnærmet 0% til 42%, altså på vel 30 år. Og stiger fortsatt.

Man må enten være dum eller selvblindet for å ikke få med seg at dette dramatisk vil endre befolkningssammensetningen i Oslo i løpet av 20-30 år.

Du er underholdende, Grip.

Etter 30 år har vi økt til 1,3% muslimer på landsbasis. Da har vi talt med ALLE, inklusive alle de som overhodet aldri har satt sine føtter i en moské.

Du minner mest om en ekstrem dyrevernsorganisasjon som sier at på én uke har medlemsmassen økt fra 1 til 4, og hvis det forsetter slik vil hele Norges befolkning være medlemmer innen noen måneder! :D

Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...