Gå til innhold

Hvorfor ...

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

...er det blitt så mange rare (og vonde) nye Twist-biter i posen? Nevner i fleng: Black, Orange, Strawberry, Chocolate toffee.

Lurer

Skrevet

Det lurer jeg også på. Alle de gode, gamle er jo borte, jo! Den Black-greia er fryktelig. Og alle de som er fulle av nøtter, og sære fyll. Nei, det var selvfølgelig bedre før ;)

Men er uenig med deg i Strawberry, den er god syns jeg. :)

Kjøper ikke twist lenger, jeg. Finner sjelden noen biter jeg liker. Så må vi kaste resten...

Gjest what the...
Skrevet

Savner den med aprikos som var for noen år siden :o(

Skrevet

Ja, den var kjempegod...mimre mimre...

mariaflyfly
Skrevet

Helt enig! Den runde med kjempegod smak og konsistend. :o)

Skrevet

Enig med deg! "Vern om dine favorittbiter" sier reklamen...veldig lett når PRODUSENTEN fjerner dem:-)

Gjest what the...
Skrevet

Ja, den var kjempegod...mimre mimre...

Men den med kokos den har de enda?! Det er da vel ingen som liker den?!

mariaflyfly
Skrevet

Den er der ennå. Og jeg liker den heller ikke. ;o)

Gjest Autovern
Skrevet

Den er jeg helt enig i, alt var så mye bedre førut.

Gjest Autovern
Skrevet

Den er der ennå. Og jeg liker den heller ikke. ;o)

Jeg synes også at kokosen er fæl.Hadde gjort seg med en kundeundersøkelse før de bestemte hvilke twistbiter som skulle være i posen.

Gjest what the...
Skrevet

Jeg synes også at kokosen er fæl.Hadde gjort seg med en kundeundersøkelse før de bestemte hvilke twistbiter som skulle være i posen.

Kanskje de har tatt "produsent undersøkelser" istedet ;o)

Pappa Bjørn
Skrevet

Mener du aprikosmarsipan? For den var nemlig aldeles enestående.

Pappa Bjørn
Skrevet

Hva skjedde med twistbytteklubben vi planla for en tid tilbake da? Der skulle vi bytte adresser og lage en oversikt over hvem som likte hvilke biter så vi kunne sende dem til hverandre etter hvert som hadde mye dritt vi gjerne skulle få forvandlet til våre favorittbiter.

Gjest what the...
Skrevet

Mener du aprikosmarsipan? For den var nemlig aldeles enestående.

Nei,var det marsipan i den da? Kan hende jeg ikke har fått med meg det.Men god var den!

Gjest Daisy
Skrevet

Hva skjedde med twistbytteklubben vi planla for en tid tilbake da? Der skulle vi bytte adresser og lage en oversikt over hvem som likte hvilke biter så vi kunne sende dem til hverandre etter hvert som hadde mye dritt vi gjerne skulle få forvandlet til våre favorittbiter.

Åja! Jeg er med. Send meg de med hasselnøtter i! Og lakrisen.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg liker den.

Alt går ned i en godtejente.

Gjest Daisy
Skrevet

Det har de sikkert hatt :P

Skrevet

Orange er jo kjempegodt! Et virkelig høydepunkt i all denne ombyttingen, men de andre du nevner kan jeg fint klare meg uten. Jeg savner veldig banantwisten, og også to skikkelige eldgamle: en med sånn fransk flagg på papiret og hadde hvit nougat inni og den blå med kjeks.

Skrevet

Jeg gjør ;) Men det er andre som er mye bedre da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...