Gjest TIGA Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Jeg kjøper aldri twist lengre, posen er ødelagt. Hvor ble det av den gode gamle bananen??? De kommer med nye hele tiden, og så forsvinner de igjen for så å gi plass til noen nye, nei twist er ikke det det engang var. Jeg vil ha banana igjen!!!! 0 Siter
Anki Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Chocolate toffee og orange syns jeg er gode, de andre du nevnte er ikke gode nei Savner den med fransk nougat elns, og aprikossjokoladen. Og banansjokoladen. *sukk* 0 Siter
tut og kjør Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Sikkert fordi svenskene har overtatt produksjonen. Allerede for 11 år siden var svenskene rare der..... Om noen allerede har poengtert dette lenger ned vet jeg ikke, for jeg orket ikke å lese hele tråden :-) Ha en fortsatt fin kveld 0 Siter
Gjest Surrealis Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Vi må organisere oss, slå oss sammen og være STERKE. Fortelle hva twistposen burde inneholde og sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.