Gå til innhold

Lei av telefontigging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hun fått reservert nr. sitt da? (Mot all slags telefonsalg/tigging)

Og fikk du med deg tipset mitt om å skriftlig kreve å bli slettet fra Redningsselskapets register?

DET skal jeg gjøre!

Skrive meg av, ja!

MEn dere... jeg har selv vært telefonselger.... og ja jeg var vel irriterende ;)

MEn det vi fikk vite og ble pålaggt å gjøre?!

Ringe allikavell, selv om de hadde registrert seg... Å bare si, å har du det, det står ikke på våre lister, så jeg skal skjekke det opp... men du når jeg først har deg her du kunne ikke tenke deg....

Fikk solgt MASSE på det!

MEN jeg er ikke slik, så det er sikkert derfor jeg sluttet... men savner pengene jeg tjente

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

12

• Kizza1365380506

8

• Flows

8

• Gemini

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er også lei hjerteskjærende bønner om fond som trenger penger til forskning, eller et lite barn i Uganda som sårt trenger en fjernadoptivmor.

Eller som en telefonoppringing jeg fikk igår:

"Hei, mitt navn er xxx og jeg ringer fra xxx "(litt trist, bedende og trøtt stemme).

"Betty,"(bruker mitt fornavn), "kjenner du noen som har vært hjertesyk noen gang?"

Jeg svarer (med forvirrede tanker i hodet): "Joo...faren min var hjertesyk....han døde av det.." (jeg følte meg plutselig veldig dum og lurt som åpnet meg for en telefonselger)

"Ååh, var veldig leit å høre, Betty!" (høres ut som hun holder på å begynne å grine).

"Både du og jeg, Betty, vi har hjerter! Jeg lurer på om du vil gi en liten gave til **foreningen** på kr 210,-?"

Her melder jeg meg ut og sier kort at jeg dessverre ikke er interessert. Samtalen avsluttes.

Etterpå føler jeg meg likevel litt tom og 'åpnet'. Var jeg egoisisk og ond? (selvsagt ikke) Men jeg kjenner jeg irriteres! Det skulle ikke vært lov å spille på andres følelser på denne måten.

Hater telefonsalg!

Kizza1365380506
Skrevet

HÆ?

er det meg du kjefter på?

Ja, er du pling i bollen eller??

:o)

Kizza1365380506
Skrevet

Altså, denne siden kan mistolkes da det faktisk står der, at organisasjoner som rødekors ol kommer utenfor denne ordningen, og da burde kansje spørsmålet om HVA de mener kommer UTENFOR.

MEN jeg krysset av denne, den gangen jeg reserverte meg!

Og da har det altså ikke funket i og med at jeg fortsatt får tlf fra spes redningsselskapet

Det viser seg at jeg også hadde reservert meg tidligere. Jeg får også oppringninger fra de selskapene jeg har støttet opp gjennom årene. Men NÅ er det SLUTT.

Gjest nå vel?
Skrevet

Altså, denne siden kan mistolkes da det faktisk står der, at organisasjoner som rødekors ol kommer utenfor denne ordningen, og da burde kansje spørsmålet om HVA de mener kommer UTENFOR.

MEN jeg krysset av denne, den gangen jeg reserverte meg!

Og da har det altså ikke funket i og med at jeg fortsatt får tlf fra spes redningsselskapet

Det står ikke noe sted at de er holdt utenfor denne ordningen, det står at de ikke er med i din første reservasjon som gjelder adressert reklame slik at du må krysse spesielt for veldedige organisasjoner. Problemet her ser ut til å være at dere "leser" ord der som ikke står.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...