Gå til innhold

Anbefalte innlegg

President Bush er, iflg. standhaftige rykter, nominert til Fredsprisen. Som en av 194 aktuelle kandidater seilte han videre inn mot den innerste sirkel, der utvelgelsen foretas av folk som tidligere har utvist slett skjønn i sine valg.

Altså intet håp om å se Bush på et norsk podium, der han takker for tilliten. Åh, forresten, en av forslagsstillerne for nominasjonen av Bush er Jan Simonsen, eksludert Frp'er og «ihuga Israel-venn».

Ikke rart at folk flest går rundt i ei politisk ørske!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139296-n%C3%A5-blire-h%C3%A6lvete-i-den-leiern/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At man er nominert betyr ingenting. Du også bli nominert - bare får noen til å sende et brev der de nominerer deg. Og sannsynlig kandidat er jo ikke Bushemann.

Hadde du forstått teksten i mitt innledende innlegg, så ville du kanskje spart deg denne særdeles overflødige «belæringen».

Men for all del...

Kizza1365380506

Det er det verste jeg har hørt. Vedder på at det kommer til å bli massive demonstrasjoner. Tilogmed jeg kommer nok til å reise til Oslo om det blir realiteten. Men det kan jo være de er forfeige og ikke tørr gjøre annet fordi han er president. Håper Kerry vinner valget.

Mvh

Annonse

Det er det verste jeg har hørt. Vedder på at det kommer til å bli massive demonstrasjoner. Tilogmed jeg kommer nok til å reise til Oslo om det blir realiteten. Men det kan jo være de er forfeige og ikke tørr gjøre annet fordi han er president. Håper Kerry vinner valget.

Mvh

Jeg synes Fredsprisen burde gå til Bush, og jeg håper inderlig denne værhanen Kerry taper så det suser.

Først stemte Kerry for Irak-krigen, så kritiserer han den i ettertid. I 1987 kalte han Yasser Arafat en stor statsmann, nå sier han at Arafat ikke engang er «å regne med». Han sleiker den ræva som er nærmest.

Det sikreste tegnet på at det er rett mann i det Hvite Hus er at venstresosialistene forbanner ham opp og ned.

Han har jo prylt taliban og Saddam og jakter rævva av aggressive muslimer over hele verden. Noe bedre bidrag til fred er det ikke mange som kan stille opp med, er det?

Jepp, Bush er en verdig kandidat i så måte. Bedre fredsarbeid enn å nøytralisere rabiate muslimer skal det godt gjøres å finne.

Kunne han bare få stilnet drønnene fra denne hersens Oslofreden også nå, så skal jeg være fornøyd. Denne blodsputende egypteren Arafat må aldri få formaliseret et arabisk reservat i Judea og Samaria.

Send ham til jomfruene i Allahs horehus - nå!

Kizza1365380506

Jeg synes Fredsprisen burde gå til Bush, og jeg håper inderlig denne værhanen Kerry taper så det suser.

Først stemte Kerry for Irak-krigen, så kritiserer han den i ettertid. I 1987 kalte han Yasser Arafat en stor statsmann, nå sier han at Arafat ikke engang er «å regne med». Han sleiker den ræva som er nærmest.

Det sikreste tegnet på at det er rett mann i det Hvite Hus er at venstresosialistene forbanner ham opp og ned.

Jeg kan ikke fordra Bush. Synes han er en stor guttunge. Det eneste han tenker på er å komme i historiebøkene som den som reddet verden.

Kerry er kanskje ikke særlig bedre men pr. idag er han den eneste som kan utfordre Bush.

Mvh

Jeg kan ikke fordra Bush. Synes han er en stor guttunge. Det eneste han tenker på er å komme i historiebøkene som den som reddet verden.

Kerry er kanskje ikke særlig bedre men pr. idag er han den eneste som kan utfordre Bush.

Mvh

Stor guttunge...

Well, jeg tror nå at veien til the White House blir for lang for guttunger, så din karakteristikk av Bush må vel betegnes som et subjektivt følelsesutbrudd.

Hvilke motiver som driver Bush interesserer meg ikke så lenge han har ryggrad til å ha politiske og religiøse gærninger under oppsikt. Tviler på at Kerry klarer å dekke rompa si nok til å bli president.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...