Gjest TIGA Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Er det noen her som har prøvd å jobbe hjemmefra? Jeg trenger en jobb, og har sett så mangen annonser for jobb hjemmefra, noen som vet om dette bare er tull og at det så og si er umulig å tjene noen penger på slike jobber? Noen som har erfaring? 0 Siter
vilde Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Om du står på skikkelig kan du sikkert tjene litt, men jeg kjenner et par stykker som har drevet med det og det ble aldri noen "suksess". 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Om du står på skikkelig kan du sikkert tjene litt, men jeg kjenner et par stykker som har drevet med det og det ble aldri noen "suksess". men vet du hva de måtte gjøre? må de selge produkter? og isåfall da må du jo utav huset og selge? kan du si meg litt om hva de gjorde for å tjene penger? jeg vet ingenting,for mangen av dem som sier de har sånn jobb hjemmefra sier jo ingenting før du har meldt din interesse, og jeg er redd for at de da aldri gir seg hvis jeg sier nei takk liksom. vil vite litt på forhånd. 0 Siter
flosshatt Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 jeg jobber hjemmefra. Hvis du sender meg en mail så skal jeg si alt hva det går ut på. Hvis du sier det ikke er intr så lover jeg å ikke prakke det på deg i ettertid. [email protected] 0 Siter
vilde Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 men vet du hva de måtte gjøre? må de selge produkter? og isåfall da må du jo utav huset og selge? kan du si meg litt om hva de gjorde for å tjene penger? jeg vet ingenting,for mangen av dem som sier de har sånn jobb hjemmefra sier jo ingenting før du har meldt din interesse, og jeg er redd for at de da aldri gir seg hvis jeg sier nei takk liksom. vil vite litt på forhånd. Du må kjøpe inn produkter og så f.eks. invitere til home parties for å selge. Hun ene jeg kjenner kjøpte inn masse sminke og skulle liksom holde sminkekurs hjemme hos seg. Det eneste hun sitter igjen med er en haug med sminke. Hun fikk sikkert solgt noe, men man må ha stor omgangskrets/være kreativ for å få det til skikkelig. Hun andre drev med herbalife. Vet ikke helt hvor mye hun tjente på det, men vet bare at det ikke ble som hun hadde håpet. Så på noe på internett, der det sto at du kunne jobbe hjemmefra. Måtte gi fra meg masse personopplysninger for i det hele tatt å få vite hva det dreide seg om. Deretter begynte en slags film med flotte hus, bunker av sedler og lykkelige familier. Rett etter ringte han fyren som det var bilde av på disse sidene. Han ville sende meg info på mail og jeg sa ja bare for å bli kvitt han. Fikk en sånn sekt-følelse etter den filmen. Etter en halv time ringte fyren igjen og var hyggelig men også ganske påtrengende. Det hele var en ubehagelig opplevelse. Siste gang jeg fyller ut noe sånnt. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Du må kjøpe inn produkter og så f.eks. invitere til home parties for å selge. Hun ene jeg kjenner kjøpte inn masse sminke og skulle liksom holde sminkekurs hjemme hos seg. Det eneste hun sitter igjen med er en haug med sminke. Hun fikk sikkert solgt noe, men man må ha stor omgangskrets/være kreativ for å få det til skikkelig. Hun andre drev med herbalife. Vet ikke helt hvor mye hun tjente på det, men vet bare at det ikke ble som hun hadde håpet. Så på noe på internett, der det sto at du kunne jobbe hjemmefra. Måtte gi fra meg masse personopplysninger for i det hele tatt å få vite hva det dreide seg om. Deretter begynte en slags film med flotte hus, bunker av sedler og lykkelige familier. Rett etter ringte han fyren som det var bilde av på disse sidene. Han ville sende meg info på mail og jeg sa ja bare for å bli kvitt han. Fikk en sånn sekt-følelse etter den filmen. Etter en halv time ringte fyren igjen og var hyggelig men også ganske påtrengende. Det hele var en ubehagelig opplevelse. Siste gang jeg fyller ut noe sånnt. jeg har også sjekket en del på nettet nå, virker som man må kjøpe ja, en plass måtte man kjøpe for 800kr i mnd i husholdningsartikler, enten selge eller bruke selv da. Jeg har ikke verdens største omgangskrets, og ikke er jeg noen kjempeselger heller så jeg er redd jeg hadde blitt sittende med masse produkter selv og mere utgifter enn inntekter. Ja, uansett vilke firma jeg har også søkt og sett på så krever de at du gir opplysninger for at de i hele tatt skal si noe til deg, er nok for da har de sjangs til å plage deg resten av livet. Jeg har slått det fra meg nå, det finnes nok ingen enkel løsning på å få penger lett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.