Gå til innhold

Hårfarging,

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sitter i skrivende stund og bleker håret etter lengre tids avholdenhet.

Saken er at denne klør og pitrer som bare helvete..

Blir jeg skallet nå?:-o

Kan en være allergisk mot et merke og tåle et annet? Kan en plutselig og uten forvarsel bli allergisk?

Eller SKAL det klø, bare at jeg har glemt det..?

Skrevet

Det klør hvis du er sår i hodebunnen.

Du blir nok ikke skalla denne gangen heller :o)

laguna1365380434
Skrevet

Det klør hvis du er sår i hodebunnen.

Du blir nok ikke skalla denne gangen heller :o)

Håper ikke det..;) Men fy F*** som det klør.. Er sikkert litt sår i hodebunnen.

Takk for beroligende svar!:-)

Gjest Rusle
Skrevet

Du blir nok skallet, ja ;o)

Jeg farget håret for et par uker siden og det sved inn i hampen. Sikkert fordi jeg hadde tør hodebunn. Håret ble værende ;o)

Gjest svensken jonas
Skrevet

Håper ikke det..;) Men fy F*** som det klør.. Er sikkert litt sår i hodebunnen.

Takk for beroligende svar!:-)

Jeg tror det er fare for at man blir skallet på dette viset. Har hørt om mange som har blitt det jeg. Store hårdotter datt av og sånn.

Men det trenger jo ikke skje med deg, da. Jeg ville likevel valgt å skylle godt etterpå.

laguna1365380434
Skrevet

Du blir nok skallet, ja ;o)

Jeg farget håret for et par uker siden og det sved inn i hampen. Sikkert fordi jeg hadde tør hodebunn. Håret ble værende ;o)

Håret er fortsatt på plass... Eneste nå er at jeg synes det ble litt gult.. Men jeg får se hvordan det ser ut når det blir helt tørt..

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror det er fare for at man blir skallet på dette viset. Har hørt om mange som har blitt det jeg. Store hårdotter datt av og sånn.

Men det trenger jo ikke skje med deg, da. Jeg ville likevel valgt å skylle godt etterpå.

Nå er det godt skylt og dessuten kuret, og, det er fortsatt på plass..

Men litt skummelt var det;)

Skrevet

Hvis man har sår hodebunn vil farging og bleking svi. Det er godt mulig det svir/klør litt selv om man har fin hodebunn - der er ikke så rart, med tanke på hvilke sterke etsende kjemikalier som er i slik farge.

"........................"

Pappa Bjørn
Skrevet

Merkelig dette her med hår og vaner. Moren min måtte overnatte hos bestemoren min og ba meg reise opp i leiligheten hennes og pakke litt for henne. Jeg reiser opp og finner frem alt på listen, men husker å rive med meg hårskum og børste på veien ut selv om ikke det sto på listen. Jeg vet bare så godt hvor nøye hun er på å stelle seg så jeg rasket med meg dette uten å tenke på at hun fortsatt går på cellegift og ikke har så mye som en skjeggstubb der oppe.

Riktignok helt uten betydning i denne tråden, og historier om damer uten hår på hodet var kanskje ikke det du ville høre nå?

Skrevet

Vet du ikke at du må teste dette først!!!

på huden for å skjekke reaksjonen på nye merker!!!

Blekemiddel er STERKE saker, og ja det KAN svi av deg håret!!!

laguna1365380434
Skrevet

Vet du ikke at du må teste dette først!!!

på huden for å skjekke reaksjonen på nye merker!!!

Blekemiddel er STERKE saker, og ja det KAN svi av deg håret!!!

Men heldigvis gikk det fint..:)

laguna1365380434
Skrevet

Merkelig dette her med hår og vaner. Moren min måtte overnatte hos bestemoren min og ba meg reise opp i leiligheten hennes og pakke litt for henne. Jeg reiser opp og finner frem alt på listen, men husker å rive med meg hårskum og børste på veien ut selv om ikke det sto på listen. Jeg vet bare så godt hvor nøye hun er på å stelle seg så jeg rasket med meg dette uten å tenke på at hun fortsatt går på cellegift og ikke har så mye som en skjeggstubb der oppe.

Riktignok helt uten betydning i denne tråden, og historier om damer uten hår på hodet var kanskje ikke det du ville høre nå?

Ops. Håper du husket å\ ta det ut av posen før overlevering..;)

Får forøvrig håpe det går bra med henne og at cellekuren virker! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hvis man har sår hodebunn vil farging og bleking svi. Det er godt mulig det svir/klør litt selv om man har fin hodebunn - der er ikke så rart, med tanke på hvilke sterke etsende kjemikalier som er i slik farge.

Det gikk fint.. Håret er fortsatt der, heldigvis. Jeg føler meg for gammel til å ha bart hode flere ganger..:-)

Skrevet

Det gikk fint.. Håret er fortsatt der, heldigvis. Jeg føler meg for gammel til å ha bart hode flere ganger..:-)

Bra ;-)

Pappa Bjørn
Skrevet

Ops. Håper du husket å\ ta det ut av posen før overlevering..;)

Får forøvrig håpe det går bra med henne og at cellekuren virker! :-)

Hun var den som lo mest av alt sammen.*L*

Jo, det ser ut som om cellegiften virker, så vi er utrolig spente på neste kontroll.*krysser fingre*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...